"löst fett"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag vet inte vad som händer med min mage eller "bilring" allt har förvandlat till ngt löst daller bara,på någon månad . Inte något överblivet skinn, utan mer som om det vore vatten i. Jag har inte minskat i vikt, ser ganska mager ut i ansikte och axlar, men muffins midjan skulle var ok om det åtminstone var hårt fläsk, men nu skvalpar det då jag rör på mej. Är 164 väger ca 58kg( 55år. ) Är det hormonpåverkan eller?

Jag har just märkt samma sak
och funderar på om det är skinnet som inte dragit ihop sig ännu så att det blir sådär skvalpigt.
Agneta

kära kishin, det är tyvärr så här det är, och det är åt det skvalpiga hållet vi går … om vi får leva och ha hälsan, och det förmodligen oavsett vad vi äter….

Om skinnet var spänt och fast förut, så är det något som försvunnit, kan det vara fett?
Har du riktig tur är det inälvsfettet som försvunnit!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Men, men! Det går väl bort så småningom
Agneta
#2 Ja, det är väl åt det hållet man går, kanske har jag" struttsat" o inte riktigt insett att åldern tar ut sin rätt, det är ju över 35år sen man var tonåring
Ja tiden lever sitt eget liv, det gäller att hänga med, (skvalpa med).Ja, ngn gång går det nog bort..

Kan det inte vara så att fettreserver som håller på att tömmas blir lösare?