Svullen mage..
Har nu ett par dar varit riktigt irriterad på min mage, den känns svullen och ivägen när jag sitter ner.. Har inte stört mig på den på detta viset innan. Vist har den hela tiden varit större än den ska men nu känns den i vägen.. Vad kan detta vara? Något jag inte tål?
Jag gissar lite på detta:
Rasmus min sambo har varit laktosintolerant och vi har bara använt laktosfria produkter.. Men nu efter ett tag har han blivit mycket bättre och eftersom det är billigare med vanlig grädde te.x så har vi nu köpt vanliga varor. Kan jag som inte alls var laktosintolerant innan reagera så här på detta?
Han har inga problem med laktosen längre..
Låter det knas?
Jag har inte växt runt midjan.. Har till och med krympt 3cm så den är bara svullen och i vägen. =/ Jobbigt.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
LucyInTheSky
Jag har samma problem som du.. Min mage har varit svullen förut och sedan hade den minskats men nu på sista tiden har den blivit värre! Jag vet inte vad det beror på, funderar nästan om det kan vara mejeriprodukterna.. Åt inte så mycket av det tidigare, speciellt keso och nu när jag börjat äta den igen och då ser det ut som att jag väntar barn.
Jobbigt! Jag som började med LCHF för att tro och hoppas på en mindre mage men icke. Ser att det är några som har likadant problem.. Vi får se om det dyker upp något bra svar här…