-15 kg
Just idag har jag lyckats gå ner exakt 15 kg sen den 2/1 2011. Mycket nöjd e jag. Mår toppen äter gott och kommer i alla mina gamla kläder. Ska bli kul att handla lite nya kläder nu till sommaren. Mina arbetsbyxor har jag bytat ut från storlek 42 till storlek 36, känns så bra!
Lycka till alla som kämpar sig ner o ge inte upp!

Huj, vilken fart! Grattis.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Wow va duktigt.. storlek 36 jag kan bara drömma om hur det skulle kännas. får jag fråga va du vägde i januari o va lång du är?
Stort Grattis iaf till din viktminskning 
Grattis! Måste kännas super! Speciellt så här till sommaren.
Själv har jag ätit LCHF sedan lite mer än två år och inte gått ner ett gram. Tvärtom upp ett par kilon.
//Fat makes Me fit//
Tack! Jag e 162 kort får man väl säga o vägde när jag började 74,6 o idag väger jag 59,6.

Grattis vad kul och vilken känsla …..hur lyckades du?? Själv har jag gått ner 3 på samma tid. Vad har du ätit / dag ? Ge oss andra exempel ……….vill också lyckas
Det absolut bästa är faktiskt att mitt sötsug är helt borta. Jag använder aldrig någon form av sötning utan äter bara grönsaker, kött, fett o mejerivaror. Inga försök att hitta ersättare till allt som man inte kan äta längre o detta funkar kanon.

Lika kort som jag då
väger 68 nu och vill ner till iaf 60.. Så jag ska kämpa på har stått still nu pga för mycket kolhydrater och alkohol..
Men blir inspirerad av dig att ta nya tag..
En vanlig dag ser ut ungefär så här.
Frukost. 2 dl grekiskyoghurt med ca 2 msk vispgrädde
Lunch. 2 kokta ägg o en burk makrill i tomatsås
Middag. Någon form av kött, mängd 150-300g, hungern bestämmer. Till detta antingen beasås, kall sås på creme fraiche eller kryddsmör o en hög grönsaker.
Efter jobb dricker jag massor med kaffe med vispgrädde, säkert 1,5 dl grädde. På morgonen har jag kokosfett i kaffet ca 2 msk.
Är jag inte riktigt nöjd på kvällen så tar jag en bit ost, skinka eller lite mer yoghurt.

#6 det tycker jag att jag också gör! Mängder??
Äter du ost? Det känns som mitt problem kan vara ost och mängderna……är så hungrig jämnt, mot förr åt mindre förr 
Det var därför jag ville höra ditt recept på att lyckas…tror vi är många som vill veta!
grattis, vad kul. 
Vilken skön känsla det måste vara.
Gör mig ännu mera peppad…!
Och fint att du delar med dig av måltiderna, alltid bra att se vad som fungerar för andra.
Jag håller på att lära mig, vad som gäller för mig.
grattis än en gång.
http://kampenmotvagen.blogspot.com/
Grattis! Härligt när det fungerar så bra, jag kämpar med att ta bort några kilon, men jag ger inte upp. Har bara en liten fråga- tränar du någonting? Bara lite nyfiken, för vissa verkar det fungera med att äta men vissa måste träna. ¨
Jag verkar vara den som måste träna, men det är ju hälsosamt och träna. ;)
Grattis igen! :)
Jag promenerar i skogen varje dag men det e allt.
Tack för alla grattis 
#12. härligt för dej att det fungerat så bra :)

*Sällar min röst till gratulationerna*
Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...
Grattis, jag vet din känsla, har själv gått ner 10 kg sen november. DE är så skönt o så mycket lättare att röra sej o arbeta. NU gäller de för oss att hållas på vår nya vikt.'
Kram