Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 925 ggr
DesK
0

KiF en toppenbra sajt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu vill jag ge er alla som skriver här en blomma! Glad Ni skriver så mycket vettigt och klokt och det är alltid lika intressant att kika in här och kolla runt lite. Tyvärr hinner jag varken läsa eller skriva så mycket här som jag skulle vilja Gråter

Varför skriver jag detta just nu, kanske någon undrar. Jo då och då ser jag hur det kan bli ganska heta diskussioner, men oftast reder ni ut det på ett fint sätt. Så kort sagt - Ni är toppen!

Här är en bild på min blommande mönjelilja Glad

/Désirée

LatMask
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Oj, jag tar emot berömmet på en massa andras vägnar! Det finns många, många som bidrar till den lugna och resonerande stilen här på KiF.

Fin blomma! Fast kag kallar den clivia…

DesK
0

LatMask du är en av många goda skribenter här så självklart ska du suga i dig berömmet Glad Japp det latinska namnet på blomman är just Clivia Glad

/Désirée

misty09
0

Ja visst är det bra. har en kompis som började med LCHF samtidigt med mig. Hon har inte läst på KIF som jag gjort. Hon fick massa konstiga biverkningar och var tvungen att sluta. Läkarna avrådde henne att äta LCHF då hennes värden var körda i botten.Magnesium, b-vitamin värden och annat var katastrof. Jag som läst detta forum har tagit åt mig de ni andra skrivit, följt råden, äter d-vitamin och magnesium och har inga besvär. Så där ser man vad värdefullt detta med bra info och bra hjälp är! Tack alla som givit mig det!

Mervi
0

Jättefin blomma. Och ganska svår att få blomma antar jag.

Kolhydrater i fokus är en toppensajt, håller verkligen med dig.

Kyss

Brynhilde
0

Tycker också att KiF är toppen.

#4 Jag hade en Clivia i många år. Den blommade varje år och sköt gott om skott, men den trivdes inte i bostaden jag flyttade till. Jag har världens mest ogröna fingrar så det var mer vanvård än skicklighet som gjorde att den blommade. Och antagligen atmosfären i dåvarande lägenheten.

Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

kaisakavat
0

Håller med dig om KIF!! Skrattande

Och även jag har en Clivia. Fått av min syster som har flera Clivia. De blommar om och om igen. Tar paus ett par månader, sen börjar de igen.  Jättefina!!

Aliki
0

Ja, kif är inspiration, goda råd, stöd, humor och support…är glad för det.

(Sista dygnet har däremot varit mycket ångestfyllt. Usch, så dåligt jag mått….känner mig lite tryggare nu!)

Glad att ni finns

AnneN
0

Även jag ger en blomma till alla här på KiF för att jag som nybörjare får så mycket stöd, peppning, tips och råd och alltid hittills blivit mycket trevligt bemött av alla Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

maxiq
0

Det är alla trevliga människor här som gör KiF till vad det är. Tack till er alla med en riktig smörblomma!

Pasi
0

#9 Äntligen! Var på vippen att fråga om ingen kan slänga in nån användbar blomma - så kommer du med min favorit (ser ut mer som smörboll).Skrattande

yvonnel
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Alla dessa underbara blomsterbilder, vad ni är duktiga med både kamera och vattenkanna. Är det någon av er som vill skänka mig en bild till min Avatar?

DesK
0

Yvonnel vad skulle du vilja ha för avatarbild? Du får gärna en av mig Glad

Maxiq wow vilken tjusig smörblomma! Skrattande

AnneN din ros är så vacker! Kyss

Här är en blomma som går att äta Flört

/Désirée