Vad vill VOF?
Vad vill VOF egentligen ha sagt med detta öppna brev till Dr Annika?
http://www.vof.se/blogg/oppet-brev-till-annika-dahlqvist-arets-forvillare-2009/
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
VoF är fullt med fail och aids, dont feed the troll!

Att AD kan få deras stöd om hon i sin tur inte stödjer andra konspirationsteorier än de som VoF stödjer (klimatprofetsian, WTC-grottmansteorin, kolesterol-teorin osv).
Givetsvis vill de också att hon ska stödja och stötta läkemedelsindustrin - troligen finns det folk på VoF med ekonomisk bindning till den.
#2 Pasi Säkerligen! Tröttsamt är detta! Även ledsamt.
Men oj - det är ju värre än jag trodde! Vad är det för en kalkonförening?
Hade jag inte vetat att AD verkligen tog illa vid sig skulle jag ju bara asgarva!!! Vilket språk! Villen retorik!
Så pinsamma de är. Och värre ska det säkert hinna bli..
Usch - översitteri och Von Oben attityd i det brevet, för att inte tala om i kommentators fältet. Jag är också välutbildad akademiker, men den där delen av akademin avskyr jag!
Kom med något eget i stället för att klaga på andra!
Känslan jag får när jag läser VOFinlägget är att man vill tvinga Annika att krypa till korset, att bli någon som säger ja och amen till allt man presenterar som absoluta sanningar. Att inte ifrågasätta och vara besvärlig.
Vidare fick man ett tillfälle till, att kränka Annika. I dom kretsarna finns det säkert flera som är nöjda om man tystar henne.
Riktigt osmakligt är detta.
copy:
Snart påsk igen, dags för traditioner. DN Söndag tagit fram kvasten i år igen och korat 2009 års påskkärringar._ Krav: _Folk som vågar ta plats och som sticker ut.______
Apropå orsakssammanhang och förväntningar. Detta blir säkert också misstolkat av voffarna men jag förstår inte vad det är som avhandlas här, några skolade personer försöker ta heder och ära ifrån en värdefull och rättskaffens kvinna som bara vill göra sitt bästa för att så många som möjligt ska få kunskap att bemöta all den skit som ska säljas på dem av läkemedelsbolagen och livsmedelsindustrin. Undras hur mycket dem får betalt för att hugga sin kollega i ryggen på detta unkna sätt?
Detta skrev jag på voffarnas blogg, kanske dumt, eg. skulle man ignorera dem totalt, men inte heller det hjälper Annika.