Ni är ju helt otroliga
Skriver i den andra tråden att jag vill ge er en tankeställare. Jag är inte arg på nån av er här inne men ni känner säkert folk utanför detta forum vilket jag inte gör.
Visst ni vill vara snälla och ge råd. Fråga först om det är okej istället för att skriva meterlånga kommentarer i någon inlägg eller blogg. Det känns "kränkande". Men hade ni frågat om personen vet något om LCHF och sen lämnar en bloggadress eller mejl så att personerna har en chans att svara på dina frågor och sen kan ni ju berätta om era erfarenheter och vad ni anser. Allt det positiva med denna metod.
Jag har inte sett någon rekommendera en pulverdiet eller botox och då var jag inne på många vikttrådar. Men dom som rekommenderade tex Viktväktarna skrev bara en kort rad om personerna var intresserade av det medan en som ville rekommendera lchf skrev meterlånga inlägg om deras metod. Nej jag skriver inte diet för jag vet att ni inte tycker att det skall kallas en diet utan livstil.
Jag skriver att jag visst är intresserad men jag vill fortfarande ta mitt eget beslut och jag är en sån som inte tänker göra något om det är många som skall "predika" om vad det nu kan vara. Det kan vara precis som vad som helst. Men eftersom jag nu valt lchf och denna sajt så skriver jag om denna sak. Är ju lite dumt att skriva om att jag inte tycker om iPhone i denna sajt för att det är så många som "predikar" om denna produkt. Som ett exempel.
Men ni kan ju inte ens läsa det jag skriver och får mig att tro att jag skäller på er vilket jag inte gör. Jag ville bara få igång en diskussion om att tona ner på alla snälla råd innan det är okejat. Alltså jag menar skriv en liten rad och fråga om personen (vem det än är som har viktminskningsfunderingar) vet något om denna metod och inte skriva dessa meterlånga inlägg om hur bra det är och så vidare.
Jag skrev inte och skällde på er för jag var inte ens arg men ni tolkar ju allt fel och läser inte det jag skriver och när jag försöker förklara ännu en gång så är det flera som gör påhopp just för att ni inte läst det jag skrivit. Ni tar bara det ni anser är okej att hacka på.

Behövs det verkligen två trådar för samma diskussion?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag läste igenom din blogg i gårkväll men kunde inte hitta till kommentaren du blev upprörd över.
Kanske du kan lägga in funktionen "obligatorisk mailadress för bloggkommentarer"…för att undvika att det upprepas ? Bloggar inte själv och vet inte om /hur det fungerar….
#2 Det var en fråga på bloggen (eller om det var ett gästboksinlägg) och privata mejl samt i Familjeliv.
Tyvärr kan jag inte införa denna funktion på min blogg. 

Du skriver på Familjeliv och tycker VI är otroliga???
Fortsätt skriv i din första tråd. Denna tråd låses nu.
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Välkommen till Internet?
En sund själ i en sund kropp.