Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: allt-om-lågkolhydratkost
Läst 9001 ggr
Skaldeman
0

Trosa Camping 1-4 juli 2011

Så här skrev jag sommaren 2010:

Jaha, då är vår första ferieskola över. Allt gick mycket bra och samtliga involverade verkar vara nöjda. Vi har redan tagit ett beslut om att upprepa detta nästa år.Troligen samma tid och plats.

Det blev kanske väl tight med föreläsningar och väl lite av sociala aktiviteter. Förmodligen lägger vi in mer av gemensam grillning etc nästa år. Ingenting hindrar ju att man pratar LCHF medan man äter.

VI kommer också att gå ut med information tidigare, ta upp anmälningar tidigare och ge campingen en färdig lista med deltagare i god tid. Det ger de platsansvariga möjlighet att placera oss ännu tätare tillsammans.

Preliminär tid den 1-4 juli 2011, med gemensam grillning den 1 juli och föreläsningarna lagda lördag 2 juli och söndag 3 juli. Förmodligen gemensam grillning även den 2 och 3 juli. Moniques zumbadans var uppskattad och vi hoppas att hon vill komma igen nästa år.

Synpunkter och idéer är välkomna.

Sten Sture

MonicaP65
0

Kul initiativ! Ligger campingen något sånär nära gästhamnen så vi kan bo i segelbåten?

Skaldeman
0

Om ni vill ha en frisk promenad varje morgon så. Det är några kilometer.

Annars ligger campingen på en udde, med egna bryggor och lång strandlinje. Vet dock inte om det är segelbåtsdjup ända in till land.

/SSS

Skaldeman
0
MonicaP65
0

Jag kollar. Är ju inte helt fel med promenad på morgonen heller Skrattande , börjar väl inte i svinottan antar jag Flört

Cajsavarg
0

Det ska bli så kul att vara med igen! Många super föreläsningar o mycket trevlig samvaro! Och denna gång ska jag inte var åskådare på Zumban Flört.

Undrar om man kan boka stuga snart, och säga att det gäller just LCHF så att man får tillsammans med er andra? Eller ska vi boka här genom KiF först?

//Fat makes Me fit//

Paukku
0

oooh tänk om jag kunde lura dit gubben :D vi kan bo i båten, antar att de tar en avgift som gästhamnar också brukar, och så skulle jag ha en barnvakt när jag får gå på föreläsningar hihihii eller ZUMBA!!!

Woooow intressant Trosa är ju jätte fint, och tar en halv dag att åka till från oss =)

sjurelv
0

Hej!
Jäg vil boka capingen just nu!
Jäg och min mann kommer!
Och Emma Bark kommer oxå!
Fler som vil vara med?

Med vänliga hälsningar
Fru Lisa Sjurelv
http://vlchf.no

sjurelv
0

Hvem holder föreläsningar i 2011?
Kommer Mats Forsenberg?
Kommer Sofie Hexeberg?

Med vänliga hälsningar
Fru Lisa Sjurelv

Skaldeman
0

Hej, Sjurelv!

Ingenting är klart ännu, detta är en första sondering för att kontrollera intresset och för att se till att folk inte bokar in annat just de dagarna. Men vi räknar med att det blir av och att det blir första helgen i juli, med fria aktiviteter dagarna runt. Vi kör väl igång med att organisera det hela om ett par månader.

/SSS

HelenaLB
0

Längtar redan!Glad Tur att mina föräldrar bor i Trosa, så husrum är redan klappat & klart. Kommer det komma mer info om träffen i LCHF magasinet framöver?

Skaldeman
0

Visst. Planen är ju att LCHF-magasinet ska bli arrangör, och då måste vi självklart informera om vårt arrangemang.

Nummer 2/2011 kommer ut en knapp månad före campingen. Där kommer vi att skriva om det vi då vet. Manusstopp är dock redan i början på maj så det är inte säkert att alla detaljer är kända när vi skriver.

Jag kommer också att återkomma med mer information i den här tråden.

/SSS

sjurelv
0

Hej, Skaldemann!
Tack för info!
Lägger ved länk tills interesse för Trosa Camping:

http://www.lchf.se/Forum/tabid/88/forumid/1/threadid/15512/scope/posts/Default.aspx

Med vänliga hälsningar
Fru Lisa Sjurelv

linneadrotz
0

Hej, tänkte försöka komma till Trosa.

Det verkar inte som om det är så många stugor om man tittar på områdeskartan. Hur gör man med maten om man måste bo i tält?

Den håller ju inte tre dagar i kylväska.

Finns det kylväskor som man kan plugga in i ett eluttag?

Anmaja
0

Ska försöka komma loss i sommar, men skulle bara vilja veta om datum är spikat till den 1-4 juli? Håller på att planera min sommarsemester på jobbet.

Anmaja

"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh

Anmaja
0

# 14

Ojdå, den gamla signaturen hänger kvar sen tidigare. Det var en överraskning. ;-)

/Nalle Puh

Margareta
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Datumen är spikade.
Vet inte hur många stugor som finns men de räckte i somras. Vårt gäng hade långt ifrån alla.

Det kan finnas möjlighet att byta frysklampar i receptionen, det är så tältare brukar göra. Ring och fråga.

Vi grillar på kvällarna om det är väder, annars finns det kök för alla campare och där finns även sittplatser som visserligen inte räcker till alla på samma ställe.

Numer pensionär i Nynäshamn

Anmaja
0

Tack för svar!

/Nalle Puh

Skaldeman
0

Sommarens camping är flyttad till Säffle! Tiden är densamma, nämligen 1-4 juli. Mer information kommer inom kort i en ny tråd.

Länk till campingen:

http://www.duseudde.se/

/SSS

Anmaja
0

Säffle, nej då kan jag troligtvis inte komma, vad synd. Det blir alldeles för långt. Men andra blir säkert jätteglada som hade för långt förra året. Jag hoppas ni får det jättejättetrevligt!

MVH

/Nalle Puh

Paukku
0

säffle??? Nee då kan inte jag heller =(

va trist eftersom jag inte kunde åk med på kryssningen såg jag fram emot trosa SNYFT

Seglarina
0

Säffle, får det bli!