Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är det bara jag som inte klarar av att lägga in en ny Avatar? Jag försökte och fick en konstig figur som jag absolut inte tycker om och när jag ville byta så fanns ingen möjlighet att få in en annan eller att hitta ett annat alternativ att byta med och ovanpå allt det så fick jag inte komma in på mitt användarnamn eftersom det redan var upptaget.
Kanske beror det på att jag ofta har dålig täckning och ganska säkert på min allmänna okunskap och otålighet, men om man ska nå många så borde det finnas extra förklaringar och utrymme även för såna dummisar som jag.
Vet inte riktigt om jag förstår… Inte komma in på ditt användarnamn? Du skriver ju som "yvonnel" just nu?
Vad gäller att byta bild så har jag märkt att bytet inte syns förrän man bytt, och sedan skrivit ett nytt inlägg någonstans. Jag har bytt ett par ggr de senaste dagarna och det har fungerat.
Nej, nu har det strulat till sig ännu värre. Jag kommer inte åt min mailbox och den vanliga verktygspanelen, jag brukar kunna förstora texten och hitta alla mina favoriter men det är helt borta och började med att jag ville ha en annan Avatar, då kom frågan om uppdatering osv och att något inte fungerade. Har försökt att följa indikationerna på att göra efterfrågade uppdateringar men det är bara tji hela vägen.
Med att inte komma in på mitt användarnamn/ lösenord så menar jag att jag blir stoppad att det redan är upptaget - kommer med rödtext och sedan är det stängt helt och hållet på avatarsidan och hänvisning som jag uppfattade det till NewsMill. Alltså kan jag inte byta Avatar, eftersom jag inte blir insläppt fast jag har försökt att byta lösenord/användarnamn. Tragiskt att det ska kännas så nödvändigt med dator och en som funkar.
Det var någon sorts intrång av hackare som motades bort på något sätt via brandvägg men lämnade spår som nästan sprängde utrymmet på min dator. Turligt nog så har jag en granne som är programmerare, och dessutom gärna ville hjälpa till att fixa problemet, som inte var så enkelt för honom heller. Men fortfarande gäller att det hände i samband med avatargrejen. Som jag fortfarande gärna vill byta bort men inte blir insläppt för att göra något åt.