Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 3616 ggr
[Sias]
0

Björn Ferry i TV Efter 10

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Björn Ferry medverkar i dagens Efter 10, TV4 (?) Berättar om sitt kostval = LCHF

Sandmed
0

Kul! Kollade på text-tv, inslaget sänds ca. 11:10. Sätt på inspelning eller kolla lajv!

http://matblogg.sandramedin.se/#home

Margareta
0

Väldigt bra inslag.

Det fick med allt tror jag. Det handlade om omställningsbesvär och sötsug utöver mycket annat.

Sök upp det när det kommer på TV4play är mitt tips.

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Kollar hemma. Tack för tipset.

Minorca
0

Här är länk

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/efter_tio?title=efter_tio&videoid=1591068

Det är ca 40 min in i programmet, även Camilla Läckberg prisar LCHF som kost modell.

Det enda som var tråkigt i programmet var att Maloo skulle vara objektiv och berättar att Professor Hellenius, eller vad hon heter, varanar för dessa fetter och hur farligt det är för våra organ.

emji
0

Vad kul! Ett bra inslag med bra "reklam" för LCHF.

Synd bara att Hellenius åsikter fick vara med på ett hörn även denna gång. Det där med att hjärnan blir "segare" av att äta LCHF….den undersökningen måste väl ändå ha gjorts när folk var i omställningsfasen?? Är det någon som vet hur denna undersökning gick till? Synd att det presenteras som en sanning i programmet och att ingen av de medverkande protesterar.

OneManArmy
0

Även motståndarsidan måste få säga sitt.. men bra inslag!

Margareta
0

Jag tycker om att de pratade mycket om omställningsbesvär  och med tider upp till 3 veckor om jag minns rätt

Numer pensionär i Nynäshamn