Skön känsla!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är en fantastisk skön känsla när kläderna sitter lösare!
För en månad sedan köpte jag en vårjacka i en storlek för liten och när jag provade den så gick den inte att knäppa…en vecka senare sken solen och jag kunde inte hålla mig, utan satte på mig den när jag gick ut. Fast det visade sig att när jag kom ut, då var det inte riktigt lika varmt, utan jag knäppte jackan och en timme senare slog det mig, att jag kunde ju inte knäppa den veckan innan. Javisst satt den lite tight då…men idag sitter den helt ok!
Jeansen jag köpte förra veckan sitter inte tight på benen längre och jag har svårt att inte le när jag går förbi spegeln och ser detta…det är en viss tillfredsställelse och viktminskningen är inte anledningen till att jag äter LCHF, utan den ser jag bara som en positiv biverkan…men den gör mig väldigt glad!
Hur känner du inför din viktminskning?
Jag håller med dig, det är en skön känsla när kläderna blir lösare. Jag äter denna kost för att både gå ner i vikt och stabiliser ( sänka ) mitt blodsocker. Men jag skulle aldrig våga köpa för små kläder längre. Gjorde sånt förr, när jag var ung och tänkte växa i dom ( krympa i dom ) Glad att du lyckades bra med ditt köp.
Grattis och lycka till
Jag brukar vara väldigt försiktig med att köpa för små kläder, eftersom det är så trist att bli påmind om att man misslyckats varje gång man öppnar garderoben.
Men denna gång fanns jackan inte i rätt storlek och jag ville så gärna ha den och det kändes verkligen som att jag var på gång när jag köpte den…fast jag trodde aldrig att jag redan en vecka senare skulle kunna använda den…
Fast jag tror att jag att anledningen till att jag inte har problem att hålla mig borta från kolhydraterna är, att jag mår så bra och inte äter LCHF i första hand för att gå ner i vikt.
Lycka till själv, håll med om att det är skönt att må bättre!