Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1441 ggr
amanda-32
0

På gång igen.....

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har äntligen efter ca 1 års uppehåll tagit steget till Lchf igen.

Har ätit Lchf nu under 2 veckor, och startade med att gå upp 2 kilo!?!?!

Har i stort sett levt på ägg o majonäs till frukost och fläskkarré med gräddsås till middag under två veckor.

Kan villigt erkänna att det inte e skitgott med massa extra fett i maten men det e bara att gilla läget, då detta är det enda som funkar.

Efter invägning idag ser jag till min förtjusning att jag tappat de 2 kilona igen plus ytterligare 1,5 kilo!!!  :)

Ja det skall erkännas att jag gör detta för viktnedgångens skull, ( och för mitt höga blodtryck) och jag vet att det funkar - jag har ju gjort det förr och tappade då 16 kilo i en rasande fart.

vikt idag: 91,5

NU KÖR VI!!!!

magma
0

Kul att du fått en bra start! Hoppas det fortsätter på den vägen, lycka till. Glad

amanda-32
0

En härlig dag idag!

Vågen visar 91,2 !!

Men nu sitter jag o klurar på vad jag skall hitta på för smaskigt till på Tisdag - det e ju trots allt min födelsedag då……

Ngn som har ngr bra tips???

Sammet1
0

Helstekt entrecote med sås på rött vin, grädde, dragon och dijonsenap?

**Surface of Velvet
**Core of Steel

Hanveden
0

Eller rödvinssmör: hacka några charlottenlökar fint, lägg i en kastrull häll på två deciliter rödvin koka in vinet i löken och blanda den svalnade löken med smör. Detta rödvinssmör till kött älskaaaaar jag och min sambo…

mLCHFh  Flört .

amanda-32
0

Mmmmm…… låter gott, blir nog nåt smaskigt att lägga på grillen och ngt fettigt till, kanske en liten bit cheesecake till efterrätt utan socker och om jag låter bli att äta digestivebotten, så borde det ju bli bra?!?

Kan ju inte göra botten på nötter ist då jag e nöallergiker:(

Men rödvinssmör låter riktigt gott det skall jag testa. Tack!Kyss