Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1996 ggr
marikard
0

Det blev ingen våg..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vår våg fick åka till tippen när dottern kom i tonåren.. hon vägde sig fem gånger om dan och trodde att hon vägde för mycket. sen dess har vi levt utan våg.  I dag stod jag och klämde på en våg på IKEA.. kanske skulle man ha en igen…

Sen släppte jag den raskt och gick därifrån.. Vad ska jag med våg till?? Jag tappar ju mina byxor nu, jag märker ju vad som händer och behöver inte hetsa eller stressa mig själv. Vilket jag har mycket lätt att göra.

Jag vill också passa på att tacka er alla som skriver så inspirerande.. får man minsta sug efter en kolhydrat är det bara att sätta sig här o läsa så blir man sugen på ägg i stället! Glad

Zepp
0

Ja köp ägg i stället för pengarna de har du bättre nytta av!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

aussiemia
0

En våg visar bara siffror som ingen människa blir glad av. För stora byxor däremot, DET är något att bli glad över!Glad

aswedishsmorgasbord.com

Aliki
0

Stort Grattis!

…vad skönt det låter! Själv är jag vågfixerad..även då byxorna blir större o större….

starhawk
0

#2: Nja, jag blev rätt glad när vågen visade siffror som antyder att jag går ner i vikt

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

[Pennylane1]
0

jag vill gärna kunna kolla någon gång att jag inte har gått upp. (ner går jag ju inte tyvärr) Så min våg får stanna här!

Aliki
0

Ska på en resa (1v.) med två väninnor…. och vi funderar starkt på att ta med oss en våg Skäms ..Undrar vad en våg väger?Cool

marikard
0

# 3. Ta med ett måttband vettja! det väger inte så mycket!