Nya iFokus klart?
Först vill jag bara säga att om jag skrivit i fel grupp så ta bort detta…
Letade efter min egen tråd som jag startade nån gång 2008 när jag startade med LCHF och som jag brukat ta upp och skriva i då och då - men jag kan inte hitta den? Är den bortstädad tro? Trist i så fall, men den kanske finns här nånstans?
Sen undrar jag varför jag hela tiden får upp under "Uppdaterade inlägg" en tråd som heter "OT - tävling" och när jag kollar så är det inte skrivet nåt där sen mars 2009 och när jag för femtioelfte gången försöker skriva 'ett sista inlägg' så registreras det inte.
Jag undrar också när jag ändå är igång om iFokus är klart med sin förnyelse, eller jobbas det på att bli bättre? Jag ser bara försämringar… För mig är det trögt och jag hittar inte min egen sida genom att trycka på mitt nick. Kommer bara dit genom "Mina inställningar", låter lite konstigt om jag inte vill ställa in nåt. ;-)
Slutligen undrar jag var mina bokmärken tagit vägen, eller hette det favoriter? Där hade jag samlat recept och intressanta trådar. Är de borttagna?
MVH
"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Jag har samma förfrågan. Hittar inte mina gamla trådar eller bokmärken.
Sökfunktionen verkar inte fungera heller……
Hej!
Jag har samma förfrågan. Hittar inte mina gamla trådar eller bokmärken.
Sökfunktionen verkar inte fungera heller……
Ser att det redan är flera som frågat om detta. Så ta bort detta om det blir tjatigt.
MVH
/Nalle Puh
Kan du länka till de trådarna, ss så funkar inte sökfunktionen.
Tack
#3 - Du tittar i menyn här till vänsteroch klickar på - Om sajten -och kollar alla trådar om detta.
MVH
/Nalle Puh
Med ursäkt för att lägga mig allför mycket i tråden……….
Inläggen som #5 hänvisar till är ca 2 v gamla och svarar inte på frågeställningen ang. bokmärken, sök m.m.
Det måste väl ha hänt något mer under de senaste 2 veckorna?!?
#3 Anmaja
Utan att verka tjatig, kan du vara snäll och länka till svaren på vår fråga???
#7 En sak som hänt under de senaste två veckorna är att funktionen "Första olästa" kommit tillbaka, som vi saknat.
"Mina inlägg" och "Bokmärken" ska enligt uppgift finnas på att göra-listan.
Trådar under "Uppdaterade inlägg" försvinner därifrån om man går in på tråden och "läser" den, dvs se till att scrolla ner hela vägen tills tråden tar slut (eller läs alla inlägg på riktigt, förstås!). "Första olästa" fungerar för mig när det gäller detta.
Ett bra ställe att läsa om uppdateringar på är http://support.ifokus.se/discussions
**Surface of Velvet
**Core of Steel
Stella69
Där kan du läsa! Några svar har då inte jag hittat. Det kändes lite onödigt att dra igång en ny tråd om ämnet och kunde jag ta bort den så skulle jag. Jag såg inte tidigare trådar och har inte de fått svar så varför skulle jag? Det finns förmodligen ingen här som kan svara.
Vi har fått tips om att vända oss till supporten, men jag är här så sällan så jag bryr mig inte mer.
Lite tjatig ja, men jag prioriterar inte att svara folk som är 'huvudlösa' = inte har en presentation. Jag hittar iaf inte din. ;-)
Ha en bra dag!
MVH
/Nalle Puh
#10 Anmaja
Med den attityden kanske du inte skulle svara alls.
Behöver du verkligen en presentation med längd, vikt, ålder och hobbies för att kunna svara på en fråga? Eller kanske en bild på min neontetra?
Gärna en bild på neontetran. 
/Nalle Puh
Ska försöka ordna det…..men hon/han är lika blyg som jag, och sticker och gömmer sig så fort en kamera visar sig……