Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 2878 ggr
Skaldeman
0

Camping i Säffle 1-4 juli

Hej på er!

AnnSofie Bengtsson i Säffle planerar en sommarcamping i sina trakter och vi har planerat en i Trosa. Det känns som dubblering. Vi har nu beslutat att göra en gemensam övning av detta. Säffle är en bra plats och AnnSofie är drivande som få. LCHF-magasinet ställer upp som medarrangör. Den som eventuellt redan bokat in sig på Trosa camping bör alltså fundera på att boka om.

Mer information kommer inom kort.

http://www.duseudde.se/

/SSS

Hanveden
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Fler behöver få veta…

mLCHFh  Flört .

PS SSS då får du en lååång båtresa… DS

korseett
0

kanoners detta säger en annan SäffleboFlört

korseett
0

puttFlört

Skaldeman
0

Sjövägen vore kul. Jag bor söder om Trosa. Det är bara att dra förbi Nyköping och svänga in mot Söderköping. Sen är det raka spåret. Roxen, Vättern och tvärs över Vänern. Problemet är alla trafikljus (slussar). Det får nog bli en stuga.

/SSS

odezza
0

Jag nålade fast det här inlägget… Glad

"still lost in space and time"

Cajsavarg
0

Det var ju tokigt att planera in en samma helg som Trosa som var bestämt sedan ett år tillbaka! Men men………

Och att det börjar redan på torsdagen gör att många kommer att missa en del vilket är synd.

Tyvärr verkar det inte finnas 2-bäddsstugor här.  Så jag har inte ännu bestämt hur det blir. Får se om det går att låna en husvagn så kanske vi kommer. Jag uppskattade förra årets Trosaträff väldigt mycket!

//Fat makes Me fit//

Skaldeman
0

Så vitt jag vet ska detta börja med en mjukstart torsdag och fredag. Den som vill kommer och umgås. Det blir väl grillning, snack och ett glas vin. De formella föredragen går av stapeln lördag-söndag och i övrigt är det fria aktiviteter. AnnSofie Bengtsson meddelar att det redan anmält sig människor från Tromsö och från Australien. Vårt rykte sprider sig!

AnnSofie kommer att informera om de praktiska detaljerna inom kort.

/SSS

Margareta
0

Kanske man kan gå ihop flera sällskap om en större stuga? Då blir det säkert prisvärt.

Trosa var fredag till måndag. Säffle blir torsdag till söndag så det är samma antal dagar. Var och en stannar så länge den vill

Nytt för i år är att det kommer att kosta 350kr att vara med på LCHF-träffen oavsett man bor på campingen eller ej. Detta för att täcka kostnader för talare som ställde upp helt gratis och till och med betalade för sig i Trosa. Så kan vi inte ha det i längden.

Numer pensionär i Nynäshamn

jazza
0

Så synd att det blev ändrat ! Hade planerat in Trosa…Blev ju liksom lite åt andra hållet Obestämd

Indiania
0

Välkomna till oss i Säffle, Ann-Sofie är toppen! Skrattande

" Var nära naturen - var när dig själv "

Ann57
0

Så har jag bokat en liten stuga  30 jun - 3 juli på duse udde till mig och "gubben" Detta skall bli väldigtintressant.

Ann57
0
odezza
0

Eftersom det har tillkommit en lite mer "officiell" tråd om LCHF-campingen, med info om campingplatsen, och lite om upplägget, så släpper jag loss denna tråd.

"still lost in space and time"