Det lönar sig...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
… att fråga!
Efter min förfrågan ska nu min närmsta lite större affär (Ica i Landvetter) ta in: sötin (annat märke men samma som sukrin), mandelmjöl, kokosmjöl (jag hoppas de menade kokosnötsmjöl, men det får framtiden visa) samt nudlar (osäker på vad för sort…) till oss lchf-are! Till alla andra också självklart!
Härligt när de tillgodoser kunder! 

Säg till att de tar in Biofoods Cocosfett oxå så lovar jag att köpa allt mitt där!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Vad roligt att de gör detta och lyssnar på sina kunder. Vet du vem som tillverkar sötin? Tänkte se om min Citygross affär skulle kunna ta hem detta med. Blev insprirerad när jag såg detta.
#2 Maila dem gärna, och ge som förslag på att de ska ta in även detta. Är ju bra om de märker att de märker att det är fler än en kund som vill handla dessa varor av dem..
#3 Jag är osäker vilken leverantör de skulle ta hem av, men jag får återkomma när jag hittat det i butiken och köpt. Jag pratade med dem och sukrin, men de tar hem sötin (sak samma, samma sak…) Återkommer som sagt.

Vet inte om det var mitt fel.. men jag tjatade om färskt fläsk och tyckte det var onödigt att åka till Willys för att handla detta och numera har de detta i sitt sortiment. 
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.