Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 809 ggr
Emindith
0

Dags att presentera sig

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

Jag är ny här på KiF och tänker att det är på sin plats att jag presenterar mig. Jag räknar nämligen med att hänga här en del framöver. :)

Jag är i alla fall en tjej på 28 år. Har två barn, en dotter på 9 mån och en son på 4 år. Jobbar som teknikinformatör på ett stort svenskt företag och går och drömmer om ett eget hus. Är mycket intresserad av textilt hantverk och det mesta som är kreativt. Läser mycket och gärna. Och älskar mat.

Med anledning av det sistnämnda har jag från att ha varit underviktig i tonåren (p.g.a. anorexi/bulimi) så sakteliga gått upp alla kilona och mer därtill. Har haft flera omgångar med Viktväktarmat, Cambridge-/Nutrilett- m.fl. soppor. Gått ner mycket, men sedan gått upp igen. Förstås. Två graviditeter har förstås också satt sina spår.

Men nu känner jag att jag är på rätt väg igen! Heja mig! Hoppas att jag också kommer att bli en sån där framgångssaga som jag vet att det kryllar av härinne! :D

Vi hörs!

/Emindith

smurfan37
0

Hej!

Välkommen! Brukar oxå hänga här en del :)  Är just nu mamma ledig med min dotter som e 15 månader gammal.

Ja här finns många härliga framgångssagor o duktigt folk. För mig gå det sakta men men det har i allafall gått neråt. Lycka till!

Emindith
0

Hej smurfan37!

Vad mysigt att vara mammaledig! Jag fick jobb när min dotter bara var 5 månader och det gick bara inte att tacka nej. Lite väl tidigt, men vad gör man… :S

Kul att höra att det går neråt! Tack och lycka till själv i fortsättningen också! :)