Bröllopsfakir blir gravidUFO!
Gomorron! För något år sedan körde jag en fakir för att komma i min brudklänning och den blev lyckad! Kom i klänningen och kände mig fin och nästan smal
(bilder finns i albumet för den intresserade).
I november 2009 blev jag gravid och mina cravings spårade ur totalt. Från bröllopsvikten till förlossningvikten var skillnaden +30kg!!
När vår dotter var fyra månader började jag om med LCHF och har nu gått ned 10 kg på tre månader, men nu har vågen sagt stopp. 10 kg försvann direkt efter förlossningen vilket innebär att jag nu har exakt 10 kg kvar att gå ned.
Måtten och vikten denna vecka ser ut såhär. Vikten visar 10 kg plus, men måtten endast 2-5 cm skillnad från bröllopsfakiren, vilket är lite märkligt.
Vecka 1
Vikt:
74,5
Lår:
52
Rumpa:
104
Badring:
103
Under Byst:
84
Byst:
103
Överarm:
31
Under haka:
37
Anyway, håll tummarna för mig! Lovar att lägga upp före och efter bilder när jag är färdig med UFO testen!
Nu kör vi!! 
Lycka till!

Grattis till grodan och välkommen tillbaka
Fabricati diem, pvnc!
Grattis! Lycka till med nystarten.

Vackra bilder!
Lycka till! :D
Kul! Jag kommer ihåg hur du kämpade, och den underbara bröllopsklänningen! Välkommen tillbaka och lycka till!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här kommer en liten uppdatering. Har tappat mitt måttband, men vikten ligger i alla fall nu (drygt en månad senare) på 68,5 kg! Jag har alltså gått ned 6 kg!! Tränar två gånger i veckan och har slutat lägga till fett i min kost. Äter fullfettsprodukter, men överdriver inte. Äter också lite mer kolhydrater för att bekämpa gamla ätstörningsmonstret. Har läst lite om Dukandieten och har plockat godbitar från den och LCHF och snickrat ihop min egen diet och det verkar onekligen fungera för mig. Äter mig mätt, äter lagom med fett, äter lite mer kolhydrater och så äter ganska ofta något litet mellanmål. Åt aldrig mellanmål förut när jag tokkörde LCHF och det slutade ofta med vrålhunger och fusk. Efter graviditeten har jag fått svårt för bea, smör och andra jättefeta saker som jag förut inte hade några problem med så nu kompenserar jag fettet med lite havrkli och lite mer grönsaker, men äter ändå fet fisk, skär inte bort fettet på köttet, gör grytor med grädde etc.
JAG ÄR SÅ GLAD!! Jag har 8,5 kg kvar till min målvikt, men jag har hittat MITT SÄTT att äta och det gör mig så himla glad!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Heja heja.
Det är så det fungerar - att man hittar sättet att äta som passar ens egen kropp och ens livssituation. (Den som säger träna tre gånger i veckan till mig får på moppo - eller sitta barnvakt motsvarande tid!!!)
Fabricati diem, pvnc!