smurfans funderingar!
Tänkte jag skulle samla allt som jag undrar o funderar på, på ett ställe. Det e nog inte så fel. jag började med vv i maj förra året, gick ner några kilon. Men sen i augusti kör jag lchf. Har gått ner ca 14 kg hitils. I dag e jag extra glad, har lyckats komma under 70 strecket :):) (69.8) Jag e 1.64 cm lång. Tänker som så att detta får ta den tid det tar. Jag har haft 40 år på att bygga denna lite rultiga kropp, så jag kämpar på. Äter så lite kolydrater som möjligt. Inget över 5g/100gram äts. Är den enda i min familj som kör detta, det funkar rätt bra. Vissa veckor står jag still medans andra går jag ner på. jag håller inte på att skriva in på min mat, tyckte att jag fick nog av att hålla koll på allt genom vv. Ja det va väl lite om mig. Så om det nåt jag eller ni undrar så kommer jag använda denna tråden. Hoppas alla får en bra dag idag, ser ut som solen tittar fram :)

Grattis!
under 70!
Vilka söta bebistår!!
Bra jobbat, Grattis!

Tackar. Ja visst e det söta små fossingar :) Dom tillhör min minsta lilla tjej, hon e bara 14 månader. va meningen att det skulle bli min Avatar, men gjorde lite fel. Kollade just lite om atkins dieten, verkar ju likna lchf. Det blåste lika stormigt om den dieten när den kom. Det va ju också mot kolyhdrater. Så e det nog alltid när nåt nytt som funkar dyker upp. Det ska alltid va så negativt.
Hej smurfan och jättegrattis - vi har samma mål…. jag väger mig inte men hoppas, hoppas komma under 70-strecket, har några kg kvar….

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Måndag igen. Har funderat på detta med att "synda" med mat. Jag gillar inte godis längre chips klarar jag mig utan oxå. Men i helgen var vi i Gbg, o då blev det mat på burger king. Oftast slänger jag brödet o bara äter innehållet. Men denna gången var jag så hungrig så allt slank ner. Sen åt vi biff o lite potatissallad på kvällen. Tänkte köpa coleslaw, men det var mer kolhydrater i den än i potatissalladen vi köpte. På söndagen åt vi pizza, jag åt innehållet på en calzone o pytte lite av brödet. 1 kg plus på vågen i morse. Som tur e hör detta till ovanligheterna här hemma. Men jag inbillar mig att potatis o bröd måste ju vara bättre att synda på, än massa smågodis o ostbågar!! Eller??
Men jag kan ju klara mig helt utan, så det ska jag fortsätta med :):)