Yeees!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har alltid varit matglad och inte kunnat känna mättnadskänsla, men tur så kunde jag begränsa min matintag och se till att inte äta för mycket. Min mättnadskänsla brukade kunna komma 20 minuter efter när jag har ätit, men jag ville känna mättnadskänsla direkt efter när jag har ätit.
Men nu på sistone har jag faktiskt börjat känna av det under tiden jag åt! Det var något magiskt för mig :)
Jag har följt LCHF sedan i januari och det tog tid innan jag kunde minska på maten & antal gånger per dag. Nu stillar jag det genom att lägga i smör eller kokosfett i teet, det hjälper otroligt mycket!
Nu kan jag vakna och känna mig nöjd, inte riktigt hungrig och idag till frukost orkade jag bara 75% av frukosten, som bestod av omelett av 2 ägg & lite vatten och hade halv gul paprika & 70 g. lövbiff från igår som jag inte orkade äta upp till middagen, lite bearnaisesås, men gud vad mätt jag blev efter ca 75% av frukosten! Gissa om jag var glad i morse, hoppas det fortsätter så här. Men vissa veckor kan jag bli hungrig som en varg och då är det mensen som är boven..
Ville bara berätta det, är så glad. Men jag får inte hoppas för mycket, det kanske vänder sig igen snart…
Får önska er en trevlig torsdag och hoppas ni också har ett fint väder som vi har här nu. Härligt!!!
Härligt! 
Önskar dig också en trevlig torsdag och här skiner solen också