Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 2401 ggr
lchfny
0

kondition eller styrka...?

Om jag nu iallafall vill träna….vilket är att bäst för att bränna fett om jag tränar effektiv tid 40 min ??

[ErikSvensson]
0

Efterbränning av antingen intensiv intervallträning eller hård styrketräning. Glöm det här med att bränna massa fett under passet och satsa på efterbränningen. Men om du inte klarar att träna med regelbundenhet på lång sikt så överväg att hitta något du gillar istället. Finns mycket sporter att välja på som är roliga.

[ErikSvensson]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

6 min.

Magica1970
0

Styrketräning.

LatMask
0

Styrketräning, absolut!

Tränar 3 ggr/vecka ca 35 minuter, och jag har sen juli 2010 byggt  charmerande snitsiga små muskler på diverse ställen! (är kvinna + 55 plus). LCHF-maten blir lättare att bära hem, JAG blir lättare att bära hem… styrketräning är vad som gäller!

Zepp
0

Styrka OCH kondition, är att föredra för de flesta, varierad träning ger en friskare kropp, som regel.

Men man bränner så ynka lite vid träning, utan det handlar mer om att få en friskare kropp en bättre fysisk grund för hälsan.. och har man en stark och uthållig kropp brukar man få mer spring i benen, helt utan vidare.

http://www.nytimes.com/2007/12/20/health/nutrition/20BEST.html?_r=3&oref=slogin&emc=eta1&pagewanted=all

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.