Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 844 ggr
Paukku
0

här är jag =)

Nu fick jag äntligen fram en "avatar" bild på mig själv =)

Har tyvär ingen före bild på denna data så att man skulle kunna jämföra men -23kg har jag lyckats att gå ner :D

Lite segare går det nu! Men jag har börjat nytt jobb efter mamma ledigheten och det tar nog tid att vänja sig lite vis att vara en stilla sittande kontors råtta hihihii!

Nää när snön smält ska jag ut med barnvagnen efter eller före jobbet ialafall så att jag får lite mer fart till beach 2011! Hur går det för er andra?

Diran
0

Hej, kul att det gått så bra för dig!

Det går inte jättebra för mig tyvärr, det går extremt långsamt att bli av med fettet, men jag tränar och äter så gott jag kan enligt LCHF och väntar på att kroppen ska fatta att det är okej att lätta på överflödet! :)

Hoppas det går bra för dig i fortsättningen, jag jobbar själv heltid på kontorsjobb, så känner igen det där!

Paukku
0

Jag har mycket kvar! 23kg är mycket men när man från början har varit en strandval så börjar man först nu känna sig normal =) och 17kg var ju graviditetskilon… Men jag hade stl 50/52 och nu provade jag stl 46 på H&M och passade fin fint hihii! Leggins passar bäst som M/L eller 42 och inte xxl som det var förut Flört

Nu önskar jag att jag kunde tygla mig bättre! På jobbet går det bra, finns det godis så blir jag inte ens sugen men här HEMMA… har börjat trilla dit ibland och det är inte bra =(

Diran
0

Kul att kunna ha mindre storlekar!

Mitt problem är att jag börjar LCHF och kör i några veckor men sedan faller jag… Så jag börjar om och börjar om igen och igen… Inte så roligt. Men till slut ska det väl fungera!

Usch, jag vet.. Jag kan sköta mig bra på jobbet, men så är det så lätt att bli sugen på kvällen och sätta i sig en brakmiddag!

Paukku
0

Diran jag känner igen mig! Ibland är det så mycket lättare att bara ta den där pizzan som alla andra!! Eller ta en godisbit, fast i mitt fall har det varit mer glass =)

Man ska nog inte straffa sig själv för mycket utan bara fortsätta som vanligt! JAg menar när vi åt "vanlig" kost med kolisar så unnade vi oss gosaker och nyttigheter ibland, så är livet tror jag…om man fokuserar på att man misslyckas så blir det svårare! Det är nog det stora hela som räknas, ok att man kan få ont i magen av vissa saker som den där pizzan…har nu lärt mig att ta en inbakad och bara äta innehållet hihihii Flört

Jag började mned det här i augusti 2010 och har råkat få i mig tårta, pizza, hamburgare, bröd, godis, glass, juice, chips och alkohol jag har ändå lyckats gå ner 23kg…. mitt motto hela tiden, vilket jag nog skrivit här nånstans tidigare har varit att vara duktig 80% av tiden då har man råd att unna sig lite de resterande 20% av tiden sånt som inte borde…och man får lära sig att unna sig ibland utan den där hemska känslan av att man är misslyckad =(