från LCHF till GI ????
Tror någon att det kommer hända något med vikt/mått om man byter från LCHF till GI???? Är riktigt less på att aldrig få någon feedback på mitt LCHF.
Det skrivs om att ta prover på vitaminer mm vad är det för prover. Min kropp kanske är helt körd för LCHF inget resultat på 9 veckor.:((((

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det får man testa och se om det gör någon skillnad.
GI handlar bara om att kolhydraterna skall ha lågt GI.. men GI är bara en delmängd i det viktigare GL.. dvs samma som LCHF, dvs Glykemisk belastning.
Det handlar inte så mycket om att uppfylla någon norm, varesig den heter LCHF eller GI, det handlar om att lära sig hur ens egen kropp fungerar, för hälsa och viktnormalisering.
Kan avslöja för dig att det finns inga magiska kostmodeller, bara mat med näring som i förlängningen gör att din kropp fungerar, som det var tänkt.
Sen så kan jag avslöja att det tog tre månader för mig innan något hände.. eller kanske innan jag fattade allt.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Alltså, du kan ju äta precis hur du vill bara du får önskat resultat av det. Om du går ner i vikt och mår bra av smörgåsar så är det ju bara att köra på! Trial and error är det som man utvecklas mest av och det finns inte ett ultimat sätt för viktnedgång utan du måste finna din egna väg där du äter som du mår bra och går ner i vikt av.
Strunta i vad det heter och prova dig fram.