Uffe Ravnskov har vunnit pris
Uffe Ravnskov tilldelas Leo-priset
Om några veckor tilldelas Uffe Ravnskov Leo-priset i Göteborg. Priset ges till en person som utmärkt sig för ett självständig hållning. Alla som har tid och möjlighet kan kostnadsfritt anmäla sig till den konferens som inramar prisutdelningen. Föreläsarna på konferensen är flera internationella forskare som har genomfört spännande forskning inom diabetes- och hjärtakärlområdet. Forskning som står i strid med etablissemangets uppfattningar. För detaljer - se här.
Uffe Ravnskovs hemsida hittar du här.
Numer pensionär i Nynäshamn

Hurra!
Visst är det kul?
Det är ett stort pris, över 200 000 kr tror jag.
Undrar om massmedia tar upp det…?
Jättehäftigt. Man kan ju bara hoppas att massmedia tar upp det.

Det är han värd!
Tack för tipset Margareta.. Tror vi ska ta oss dit.. Det verkar spännande.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Vad roligt!
Önskar jag bodde i Gbrg!
DaMum: Men då missar du ju trädårdsmässan och Hälsans hus och allt vad ni har i sthlm… *ler*
//Ida
Det var verkligen en glad nyhet!
Trädgårdsmässan var jag på idag och tänkte på Magma… men HUR skulle jag hitta henne där?
Massor av folk och ingen hade tussilago i knapphålet…
Vad trist… Får kanske satsa på en mer privat sammankomst… Men det lät riktigt skoj med trädgårdsmässan… Vill gå när den kommer till gbg. Hoppas jag kan det.
//Ida
*haha* Var du DÄR ändå Margareta?! Hade jag vetat det så skulle du ha fått mobilnumret, så hade du kunnat ringa! Jag tänkte lite då och då på om det vandrade runt några LCHF:are där och om du kanske skulle dit på söndagen. Vad synd! Jag hade tänkt beställa en svart T-shirt med texten LCHF på, men det hann jag inte före mässan…