Trött IGEN!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej alla LCHF duktiga. Jag har ätit LCHF i ca 10 veckor, det går förvånansvärt bra, var väldigt trött i början så jag åt en halv GI-macka varje morgon med mina goda pålägg, det blev bättre av det och kunde sen sluta med det. Nu äter jag ganska så strikt LCHF och mår bra MEN i en veckas tid har jag varit så VÄLDIGT trött igen. Läser bara om att man kan vara trött i början men står inget om att man kan bli det efter en tid. Någon som vet nåt? Eller kan det vara något helt annat som jag kanske tom behöver söka läkare för? Camilla
Jag kan också bli väldigt trött tidvis, särskilt nu på vintern. Jag har kommit på att jag blir piggare om jag dricker mer vatten. Om du vet med dig att du inte dricker tillräckligt, så kanske det kan vara en lösning?
Hoppas du känner dig bättre snart!!
Själv har jag i hela mitt medvetna liv blivit enormt trött den här tiden på året. Likaså min man, som alltid har gått in i riktig Depression. Det är den långa, mörka vintern som tar på oss och har ingenting med mathållningen att göra. För en del funkar D-vitamintillskott, men jag har inte märkt någon skillnad. Är urtrött… men jag vet att det går över.
"Tyvärr" i detta fallet (hihi) så dricker jag mycket vatten redan.Hoppas att det är som ni säger att det är årstiden, även om jag inte kan komma ihåg att jag blivit mycket tröttare innan om åren just vid denna tiden. Tar mivitotal plus varje dag och har inte varit förkyld sen jag började med det, borde bli lite piggare av den också tänker jag men men, som sagt, försöker härda ut och sova ordentligt till vårsolen kommer ordentligt :) . Apropå Mivitotal, kan den störa min viktnedgång? Jag går ner i vikt men kanske inte så mycket som jag skulle önskat.