Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 1451 ggr
[Looseit]
0

En vinnardag!

Tuff dag idag när alla arbetskamrater mumsade på semlor. Men jag klarade att stå emot, fast jag måste erkänna att jag blev sugen. Fast jag mår så fantastiskt bra nu, så jag skulle inte riskera detta välmående för ett fjuttig semla. Jag vann! Och vågen står idag på -6 kg sen starten den 1 februari.Glad Heja alla oss!

bustas
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Du får skänka dina arbetskamrater en tanke! De sitter nu hemma och däser. Flört

[Tjiwi]
0

Oj, -6 kg sedan 1 feb, inte illa, grattis!! Började samtidigt som du och har gått ner ca 1 sedan upp 2………inte roligt!!Rynkar på näsan

Sindri
0

Jag hann inte prova att baka LCHF-semlor (finns några recept på sajten) så jag som alltid ätit semla med varm mjölk tog helt enkelt och värmde lite mjölk i en skål, la i kardemumma, en klick mandelmassa (LCHF-mandelmassa) och på med vispad grädde. Väldigt gott och och jag blev nöjd.

[Looseit]
0

Jag har förstått att det är väldigt olika hur fort vi tappar vikt. Jag har dock inte fuskat minsta lilla. Jag har varit väldigt strikt. Vågar inte ens prova sötningsmedel, mörk choklad eller något sött, för jag är rädd att det kör igång mitt sötsug.

Men jag har väldigt svårt att tänka mig ett helt liv utan frukt och bröd, så det kommer jag alldeles säkert att lägga till så småningom. Men först ska vågen ner till 70 kg (8 kg tills jag är där). Och sen får jag prova mig fram. Men jag vill verkligen inte hamna över 80 någonsin igen!

marikard
0

Starkt!! Glad  Jag har inte sett en enda semla i dag. mina semeldagar är liksom i det förgågna.

[Looseit]
0
#5 Så ser jag det också, mina semmeldagar är över!

Jo mina arbetskamrater och patienter svulla riktigt ordentligt idag. Vi hade 30 semlor på bordet! (och där satt jag med bara en kopp kaffe)Oskyldig

[annalinnea]
0

Ååh, heja!! Samma sak för mig, alla andra åt semlor i skolan.. Men jag kan tänka mig godare saker än semlor faktiskt, och folk börjar väl vänja sig nu vid att jag alltid säger nej tack. :)

Aliki
0

Grattis ala! Håll kvar den vinnarkänslan…att plocka fram vid nästa frestelse, när det nu blir….

När jag fallit för frestelse eller grupptryck och ätit något som jag inte borde infinner sig en "looserkänsla" … önskar inte ens min ovän.

Fortsatt trevlig o kolhydratfattig vecka önskar jag er alla!