hitta sina trådar?
Finns det något sätt att hitta de trådar man själv skapat? Har bläddrat här som en galning och provat att söka också men det vore ju smidigt om de fanns samlade, liksom Mina inlägg, men det blir ju så väldigt många trådar därunder att leta i.

Jag bokmärker mina egna trådar, håller med om att de lätt försvinner under "mina inlägg". Jag saknar en funktion både för att hitta alla som jag startat, och de som någon annan användare startat. Man kanske kommer ihåg att en viss person startade en intressant tråd men inte alls vad den hette.
nä exakt!! Jag har inte bokmärkt mina tyvärr!
Skriv alla tips ni har på support iFokus.
Det kommer nya versioner av iFokus hela tiden och killarna som programmerar tar gärna tips från erfarna användare.
Själv har jag problem att sortera mina PM - jag får flera om dagen förutom att jag ALLTID får ett när det kommer en ny medlem dvs över 14000 bara där….
Numer pensionär i Nynäshamn
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag bokmärker ingenting - inte tyckt det behövts. tyckt det hittills fungerat så bra ändå tack vare "avdelningen" MINA INLÄGG, där trådar/inlägg jag varit involverad i funnits samlade på ett jättebra sätt. Lätt att komma åt och överskådligt, med uppifter om trådskapare, ämnesområde, datum, m m.
Men nu verkar "MINA INLÄGG" tagits bort - ERSATTS med "Diskussioner där jag deltar", som jag uppfattar som mycket sämre; Bl a för att bara de allra senaste "diskussionerna" finns med där - man kan inte, som förut, klicka sig fram till "fler inlägg". Och dessutom verkar allt som förut fanns i MINA INLÄGG vara raderat.
Ska man istället leta sig fram bland alla dessa trådar här? Något som inte är det lättaste - inte minst med tankte på att det INTE är alldeles självklart att det man söker hamnat under "rätt" ämnesområde.
Nu kan man inte bokmärka alls ju?
Och sen kan man inte kolla 'senaste lästa inlägg'.
min fråga i #0 skrevs före (jag visste något om) uppdateringen och har inget att göra med den egentligen, mer än att jag skulle önska att en sådan funktion infördes. *förtydligar*