Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 5609 ggr
misty09
0

Fel på min blogg!

En fråga till moderator kanske men…….slänger ut den här iallfall.

Jag skriver varje vecka i bloggen på min personliga sajt. Skriver i min matsedel bla. Då kan jag själv gå tillbaka och titta vad jag åt och vad resultatet blev samt hur jag mådde, så egentligen är den mest till för min egen skull. Men vem som helst är ju välkommen att gå in och kommentera vad som är bra eller dåligt såklart.

Nu till min fråga: När jag klickar på inlägg kommer bara tre inlägg upp som går att läsa. För att se alla 4 måste jag klicka på "redigera inlägg" Den fjärde, som är mitt första inlägg syns inte. Varför??

Internettan
0

Har du också fått meddelandet "Viktigt för dig som bloggat på ifokus"? Det skickades den 4 januari från Johan Nordberg (ifokus). Kanske dina problem har med förändringarna att göra?

"Every point of view is a view from a point."

MimLan
0

Supportfrågor ställs bäst i forat för just support. support.ifokus.se

misty09
0

Ok tack. nej jag har inte fått meddelandet!

Internettan
0

Jag vidarebefordrar meddelandet till dig. Kanske det inte är till någon hjälp, jag vet ingenting, jag. :)

"Every point of view is a view from a point."

Margareta
0

Bloggarna kommer att försvinna i nästa version av iFokus eftersom det är förhållandevis få som använder dem.

Det har gått ut info om detta till alla medlemmar där man också blir uppmanad att själv spara ner det man vill ha kvar av sin blogg.

iFokus rekommenderar att man startar blogg på ett annat gratisställe och tror till och med de erbjuder hjälp med själva flytten.

Numer pensionär i Nynäshamn

skogs-tolva
0

Mmm, förutom att det kräver nedladdning av ett bloggverktyg och en massa krångliga instruktioner så jag struntar faktiskt i det. Tro mig, jag försökte men blev inte klok på det. Och är man ingen data expert så är det inte lätt.

Därför var det så enkelt att använda denna bloggen här eller den som jag har på blogger.

Jojo55
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Men min blogg har bara försvunnit! Jag har inte fått något meddelande. För mig var bloggen viktig, jag använde den ungefär som trådskaparen som någon slags statestik. Just nu skulle jag t.ex. vilja titta i den för att se hur lång tid det brukar ta mellan varje gång jag går ner.