Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: medlemmar
Läst 3508 ggr
mawi1234
0

Står still på vågen.Hjälp!!

Gick ner 10 kilo på 5 mms, är jättenöjd, men står nu still i över 1 månad.Jag äter rätt så strikt och fuskar nästan aldrig.Har de sista 3-4 kilona att tappa.Har ni någon förklaring/tips när det gäller detta?

Kamikazee
0

Inte en aning egentligen - men du är inte ensam. Har också stått still en månad. Suck.

Jag har dock läst att just de sista kilona kan ta längre tid att gå ned. Ha tålamod helt enkelt.

Magica1970
0

Strikt på vilket sätt? Det finns de som äter strikt i form av mjölkprodukter och avstannar/går upp i vikt. Eller strikt håller fast vid onödiga mellanmål. Du får specificera vad det är du äter under en normal dag.

MimLan
0

Har du vikt att gå ner eller tittar du på vågens siffror?

mawi1234
0

Jag skulle vilja helt enkelt vara lite slankare, särskilt runt magen.Jag äter inga snabba kolydrater, inget socker i sig, inga frukter, ingen youghurt, inget bröd.Jag äter dock ost, creme fraiche, grädde (feta varianter så klart), lite nötter då och då, bär då och då.Äter inga stora portioner, och mellanmål äter jag kanske en gång om dagen om jag är sugen t ex ost-skinkrullar med gränsaker, oliver, keso.