Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 5324 ggr
mezza
0

Blir man kaxig av LCHF?

Jag skrev just ett inlägg i måbra debatten som försvann.. var det en pik elller????

Nej då!

Jag har semester!

En vanlig Torsdag i en vanlig vecka.

23 minus ute 8 pluss inne.

just inget annat viktigt att göra än att elda upp temperaturen,

surfa runt på nätet dricka kaffe och bara måbra!

Och kommer "Luther" och påpekar att jag borde

• städa
  • tvätta
  • ringa
  • jobba

Då säger jag NÄ!!!

Jag undrar blir man kaxig av LCHF?

Just idag känner jag mig som om jag kan ja inte vet jag men typ vad jag vill!

Bästa att lämna in en brasklapp

-Det kan ju gå över men nu har jag skrivit det så jag kan gå tillbaka och kolla att det var så här………

starhawk
0

Tja jag har nog blivit kaxig vad det gäller mat i alla fall, i andra fall tror jag knappast jag blivit kaxigare än jag varit

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

magma
0

Hoppas jag inte, behövs inte mer av det här… Tungan ute

OneManArmy
0

Känns som många känner sig lite väl duktiga och ser ned på folk som äter kolhydrater.

Sen kan man väl bli lite grinig när man ligger i kcal underskott också ;)

Anders-S
0

Ganska troligt att man just blir "kaxig" av ketoner.

BHB, beta-hydroxybutarat, har samma kemiska sammansättning som GHB, gamma-hydroxybutarat.

GHB sägs ge ökat välbefinnande men också ökad självkänsla och styrkt manlig identitet ("macho-effekt", "reinforcement").

Se vidare om fler effekter: http://www.internetmedicin.se/dyn_main.asp?page=543

Många av biverkningarna man rabblar upp på internetmedicin.se låter väl också ganska bekanta för den som följt kolhydrater.ifokus.se  Flört

chapp
0

Man har mer kraft, allmänt sett. Om man sedan använder den kraften till att vara "kaxig" är en annan femma. Har man varit för lite kaxig så kan man ju vinna på att kaxa upp sig lite!

KarinJ46
0

#5 håller med chapp. Känns definitivt som att man har mer ork att säga ifrån om det är något man inte håller med om. Förr var det lättare att följa "minsta motståndets lag".

parsley
0

Jag tror definitvt att man blir kaxig. Mår man bra så blir man kaxig. Flört