Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 3371 ggr
marysiam
0

ny här!;)

Hej! Jag heter Mary och började med LCHF för 1v och 1 dag sedan och har redan gått från 92,1 till 88,8 ;)) Herregud vad bra detta är;)) Jag mår som en princessa och äter mig mätt varje dag. Saknar inget och mitt sötsug har försvunnit helt!;)) Jag märker själv hur min kropp drar ihop sig över magen och detta är jättekul!!

Vilken bra sida detta är, måste jag sägaGlad

Ha en trevlig dag!!

Gullvi
0

Hej och välkommen hit! ja visst är det ett underbart trolleriGlad

marysiam
1

Helt fantastiskt;)) Anledningen till att jag började berodde inte så mkt på viktminskning, utan jag har varit sjuk i 1,5 år med olika infektioner som avlöst varandra och började läsa på hälsoeffekter när man börjar med detta;)) Det tog 3 dagar innan jag började känna mig starkare och friskare;)) Har varit frisk i några dagar nu och det är som sagt första gången på 1,5 år!!;)) Jag är så glad över detta!!!;)) Jag har börjat få mitt liv tillbaka!;)))

Gullvi
0

du kan komplettera med D-vitaminer också så får du ännu bätte effekt, jag har inte haft ont i halsen på ett halvår, började äta lchf mat i september och det är många vinster med att äta så här, inte bara att det är god mat

marysiam
0

det ska jag göra:) tack för tipset!Glad

Zepp
0

Välkommen!

Oandra sidan om du äter en hel del ägg, inälvsmat en gång per vecka, fet fisk en annan dag och vitfisk en tredje och nyttigt och varierat i övrigt, är det inte säkert du behöver några tillskott alls.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.