ny här!;)
Hej! Jag heter Mary och började med LCHF för 1v och 1 dag sedan och har redan gått från 92,1 till 88,8 ;)) Herregud vad bra detta är;)) Jag mår som en princessa och äter mig mätt varje dag. Saknar inget och mitt sötsug har försvunnit helt!;)) Jag märker själv hur min kropp drar ihop sig över magen och detta är jättekul!!
Vilken bra sida detta är, måste jag säga
Ha en trevlig dag!!
Hej och välkommen hit! ja visst är det ett underbart trolleri
Helt fantastiskt;)) Anledningen till att jag började berodde inte så mkt på viktminskning, utan jag har varit sjuk i 1,5 år med olika infektioner som avlöst varandra och började läsa på hälsoeffekter när man börjar med detta;)) Det tog 3 dagar innan jag började känna mig starkare och friskare;)) Har varit frisk i några dagar nu och det är som sagt första gången på 1,5 år!!;)) Jag är så glad över detta!!!;)) Jag har börjat få mitt liv tillbaka!;)))
du kan komplettera med D-vitaminer också så får du ännu bätte effekt, jag har inte haft ont i halsen på ett halvår, började äta lchf mat i september och det är många vinster med att äta så här, inte bara att det är god mat
det ska jag göra:) tack för tipset!

Välkommen!
Oandra sidan om du äter en hel del ägg, inälvsmat en gång per vecka, fet fisk en annan dag och vitfisk en tredje och nyttigt och varierat i övrigt, är det inte säkert du behöver några tillskott alls.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.