Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 951 ggr
ninara
0

Trädgårdsmässan - träffas?

Hej alla!

Är det något närmare bestämt om att träffas på Trädgårdsmässan, som vi pratade om tidigare..?

Jag, min man o ev dottern tycker det skulle vara kul att träffa ngra av er IRL och dessutom brukar vi alltid gå på Trädgårdsmässan. Nu väntar dock min lilla vovve valpar - visserligen beräknat till helgen efter, men man vet ju aldrig… Men sonen kanske kan vara vakt, så hinner vi snabbt hem om valpningen är på gång.

Söndag är nog bästa dan för oss, men ni kanske redan har bestämt nån annan dag?

Margareta
0

Vi hade pratat om 31/3 men jag kan nästan ännu bättre på söndag.

Numer pensionär i Nynäshamn

ninara
0

Det vore perfekt söndag!

Vilka vill komma? Var ska vi träffas? Hur känner vi igen varandra? Tussilago i knapphålet? Flört

ninara
0

Är det bara Margareta o vi som tänker gå på mässan?

Kom igen nu - det kan ju bli hur kul som helst!!!

marimu
0

Jag tänker också gå på söndag.

Denna kommentar har tagits bort.
magma
0

Jag kan bara lördag, åker 25 mil med en redan beställd buss… Fundersam

ninara
0

Det kanske är bättre om vi träffas i ngt annat sammanhang, eftersom vi är så få som kommer o det lär vara packat med folk och kanske lite svårt att "umgås" i den stökiga miljön?

Gugge
0

ni som kan kan väl försöka ses, jag tror oxå att det är mycket folk. men det utesluter ju inte att vi försöker hitta något annat tillfälle och sammanhang. så vi andra oxå kan vara med.

ha det bra bland blommor och blad!

magma
0

Instämmer, de av er som är där på samma dag kan ju träffas och ta tillvara på chansen:) Är det någon/några som ska dit på lördag kan ni ju skriva här, så vi kan komma fram till hur/var/när/om.

ninara
0

Avvaktar lite o ser vad folk känner för :)

Margareta
0

Jag skall träffa några släktingar antingen där eller på IKEA…men hade planerat lördagen från början.

ninara
0

Vi kanske kan planera in en träff längre fram i vår, så fler kan vara med? En picknick eller ses på nåt trevligt fik? Är inte helsäker själv på att jag kommer kunna gå på söndag o som sagt, det lär vara knökfullt med folk…

Margareta
0

Det låter som en bra tanke ninara!