Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 4484 ggr
smurfan37
0

Tjejer!!

Jag har märkt att jag går upp ca 1 kg när jag har min "vecka"! Inte roligt känner mig alldeles uppsvälld. Hur e det för er? E det så här för alla?

Mallanswilda
0

Japp samma här. Vätska antar jag.

kaisakavat
0

Absolut. Det är nog i det närmaste en naturlag. Glad

Aniara4
0

Japp.

Kamikazee
0

Jag väger mig av princip inte veckan innan och under mens. Antingen står jag helt still i vikt eller så har jag gått upp 1-2 kg. Tycker det märks mer tydligt nu när jag äter LCHF. Då är det mycket roligare att väga sig när mensen är slut eftersom vikten ofta tar ett hopp ned då.

Asast
0

Så var det alltid när jag hade mens (har spiral nu). Gick upp massor av kilon veckan innan. Min mega-boobs var galaxstora. När jag fick mensen kissade jag flera gånger i timmen. Det fullkomligen flödade ur mig. Helt normalt för många av oss att lägga på oss vatten innan mens. Så stressa inte upp dig. Du kommer att kissa ut det igen.

Aniara4
0

Fast de senaste 4-5 månaderna har jag istället fått vanan att vägra mindre precis innan mens, och sen gå upp igen (och gärna lite extra) ett par dagar in på mensen.

Kamikazee
0

#6 Men du går ned igen efter mensen? Att du går upp kan ha att göra med att du binder vätska. Väg dig inte innan mensen så slipper du se det :-)

Aniara4
0

#7 Ja, det är klart att det bara är vatten, inget att bry sig om!

cream1
0

Jag brukar gå upp flera kilon veckan innnan. Dels pga ökat sug efter kolhydrater Tyst

aussiemia
0

Jag blir skithungrig dagen innan, kan inte ha mina ringar och behöver inget skärp i byxorna den veckan. Sen blir allt som vanligt igen Glad

Jag har inte vägt mig på flera år, oavsett siffrorna så mår jag dåligt.

Våga vägra vågen!

aswedishsmorgasbord.com

[linnzy]
0

och inte nog med det…jag blir så jäkla choklad-sugen att det inte är sant….

karinafp
0

Jodå, ett par kilo upp alldeles innan. Och så stiger fasteblodsockret dagen innan jag börjar blöda. Rynkar på näsan Allt återgår dock till det normala inom ett par dagar.