Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: lchf-för-nybörjare
Läst 2103 ggr
Petra81
0

Efter de första 10 dagarna!

Hej alla glada människor!

Jag vägde mig i morse och wow säger jag!

Sammanlagt har jag nu gått ner 3,5kg på 10 dagar…nästan så att man blir lite fartblind Flört

Får väl förvänta mig att jag kommer stå stilla eller att det kommer att gå mycket långsammare hädanefter…bara jag inte tappar sugen…har en tendens att göra det när det inte går riktigt lika fort…

Men det känns underbart just nu Skrattande

Hur går det för er? När började er viktminskning sakta ner?

dufva
0

Grattis till dig Petra!

Efter dom första kilona upplever många en tröghet ett par veckor innan kroppen förstår att den ska ge sig på reservlagren

Det här är dock väldigt individuellt så din resa kommer nog att bli bara din egen..

Saga2
0

GRATTIS till dig….Skrattande
Är en härlig känsla att få snabba resultat…Glad

Mona-Stina
0

Grattis Petra! Så trevligt med bra början.

Det du tappat nu är mest vatten men en otrolig kick att fortsätta. Om någon/några veckor kommer det gå långsammare, då gäller det att hålla ut. Misströsta inte!

Sen smäller det till igen och dalar nedåt…  Glad

shintaida
0

Grattis Petra!

Jo, min minskning och också stannat, men det är normalt vid denna tiden i månaden… Generad 

Men DU…ge för hundan inte upp!!!

Kämpa, kämpa…

Kram // Shintaida

navarro
0

Grattis och ge inte upp! Valbefinnandet som kommer sa smaningom vager upp allt aven om inte viktminskningen fortsatter som du borjat. Har du last SSS:s bok med fragor och svar dar han beskriver at 1/2 kg i veckan ar lagom att ga ner. Jag star och stampar pa samma flack med 0,5 kg upp eller ner, men som sagt mar jattebra!

Petra81
0

Tack så jätte mycket!!!

Jo jag är super glad för att det gått så bra fram tills idag. Håller tummarna för att det fortsätter ett tag till sen så får man bara se till o ta sig i kragen o hålla ut Fundersam så att man inte sneglar på allt man skulle vilja äta Oskyldig

Mervi
0

Gratulerar!Skrattande

ewax
0

Grattis! Det var likadant för mig, ca 3 kg ner direkt. Dock står jag stilla nu..Ledsen 

Men jag kämpar vidare, det är ju inte bara vikten som gäller, utan hela välbefinnadet!