Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: medlemmar
Läst 4799 ggr
FatboySlim
0

Drygt en månad med LCHF - Vilken skillnad!

Hej!

Började den 10e Januari med LCHF, efter ett "kort avbrott" på cirka 3,5 år :S Nu går det iaf åt rätt håll. Jag vägde in på saftiga 125.X kilo (nästan 126 tror jag faktiskt) när jag började.

**Resultat;
**Vikt: - ~8kg (125.X --> 117.9)
Midja: -6 cm (130   --> 124)

**Kroppsligt;
**Ingen trötthet - mer ork - sover bättre - mycket bättre hy - kläderna passar bättre, andra mindre ;) - ingen plack och en snyggare tunga.

**Slutsats;
**Det är precis så här jag vill ha det. Klockrent!

Allt mellan start tills nu har jag bloggat om, och gör det lite titt som tätt, så har du lust ork och tid, så kasta ett getöga på bloggen. Vem vet, kanske gillar du den? :)

http://sverigesfetaste.wordpress.com/

//FatBoy

Asast
0

Men oj vad skoj Glad Kämpa på!

Gullvi
0

Wow - grattisSkrattande

Adur
0

Jag följer redan din blogg, den är definitivt läsvärd. Rolig och välskriven.Glad

Kanonresultat för övrigt! Det är kul när det börjar synas.

FatboySlim
0

#1 & 2 - Stort tack!

#3 - Kanonresultat vet jag inte, men jag är å andra sidan VÄLDIGT tävlingsinriktad när det kommer till mig själv. Lagom är inte nog. Dock har jag fått lära mig att just nu måste jag vara tålmodig. Utan tålamod vinner jag inget, tvärtom. Då är risken att det går för fort och att jag lägger ner för att det "blir för mycket".

-------

Ska bli riktigt kul att se resultatet om 6månader samt 12 månader. Då börja jag ungefär vara i hamn, och om inte annat inte långt ifrån. Efter detta hade det varit kul att vara med på någon föreläsning. Jag tror nog att jag hade kunnat hålla ämnet både relevant och intressant, kryddat med lite humor. Det är det som krävs - att göra det roligt!

[BabySugarRush]
0

Härlig läsning!Ska ta en titt på bloggen också.