Hittar inte det jag har skrivit
Hej. Jag har haft problem att skriva här i dag. Det är precis som att det kommer upp ett timmglas som står och stampar.
Hoppas inte att jag gjorde fel nu när jag tryckte på skriv jag hittar inte tillbaka där jag har skrivit innan. Dumt va ?
Jag hade en falukorv ring som jag tog ut innan, som jag brynte upp för att lägga i portioner.
Nästan hela slantade jag upp, men jag tog två bitar som jag skar ca 10 cm långa som jag delade på längden i stället så att det ser ut som en smörgås. Sen tog jag ost mm på.
Men det har ni säkert redan kommit på. Det såg lite mer ut. I dag har jag slarvat med maten. Åt bara lite nyss. Det har varit en jobbig dag. Men i morgon tar jag tag i det igen.
Oj hjälp jag vet inte vad jag ska göra jag får upp att jag måste välja en grupp. Jag tar första bästa.
wafflan:
Om Du tittar till vänster i marginalen så finns det olika rubriker.
Kolla under "Mina inlägg" så ser du alla trådar Du skrivit i.
Dubbelklicka på den eller tryck på +-knappen.
Numer pensionär i Nynäshamn
Men oj så mycket det fanns där. Förlåt jag såg att det jag skrev kom två gånger.
Nu var det lite lättare att hitta tack.
Jag har en liten fråga.
Jag ser att ni äter nötter. Finns det något annat man kan äta i stället jag tål inte nötter, mandel?
Man måste inte äta nötter & mandel, själv gör jag det aldrig.
Det skulle vara gott att kunna småäta lite på något. Finns det några förlag, jag har inte hittat än ?
Ost skulle jag välja.
Jag tärnar upp en Wästgöta kloster tex
en kokofråga. på vänster sida i marginalen står hos mig följande:
forum, artiklar, inkorg, skriv, sök och bokmärken. inte nåt "mina inlägg"? eller är jag blind?
Kika längre ned där du väljer bland de olika grupperna- inte där "inkorg" etc finns.
AHA!!!!

hej…småler åt mrsAngel…..du kanske var blid ett tag…men lovar dig det blir bättre med tiden när du äter kolhydrater….är ett levade bevis på det..hi hi hi…kram på dig
Hej jag gjorde samma sak jag letade där uppe, men jag hittade till slut. Har ändå lite svårt att hitta, men det går bättre och bättre