jätte trött....
Hej igen!
Idag var andra dagen på mitt nya liv. Vaknade och trodde knappt att jag skulle kunna ta mig ur sängen. kändes som om jag inte sovit på två veckor, så trött var jag. Hela dagen har jag gått som i en dimma. Gick jätte dåligt på jobbet och jag var på dåligt humör.
Är det någon annan som varit med om liknande? Kanske bara är något som är första dagarna som går över sen? Visserligen har jag varit extra trött senaste veckorna men det här är verkligen något extra.
/Vargkvinnan
Det är kanske sommartiden som spökar, det var ju en timme före du var van… tillsammans med en kostomläggning som ger viss abstinens i början.
Själv är jag numer PIGGARE, sover 1-2 tim mindre per dygn.
Numer pensionär i Nynäshamn
Jadå, jag såg i kors i början. Det var värst på kvällarna för mig. Trodde jag skulle svimma på väg till sängen ibland.
#1 stämmer på mej med jag klarar mig på en timma mindre sömn numera utan att bli trött på dagen.Och man blir trött av kostomläggningen, fast jag minns knappt, det var så länge sedan.
Men jag är utmattad, 29 mil tur och retur till Örebro idag och 30 minuter på migrationsverket. Tur att jag slutar på min praktik på fredag.
Hoppas det vänder snart för jag kan verkligen inte missköta mitt jobb såhär :P Bär ju kartonger hela dagarna och packar upp och just nu så går det inte fort alls, högarna bara växer ><

Du kan råka ut för alla möjliga mysko reaktioner i början. Försök att se tiden an och vänta 2-3 veckor så skall du se att alla knepigheter har lagt sig och att du mår som en prins!
Lycka till från en som är i slutet av fjärde veckan och mår finfint!
Trött, mördande huvudvärk, illasmakande mun, kallsvettningar, frossa, värmevallningar, tjurig, slö i huvudet - ja detta drabbades jag av. Jag åt enligt GI en gång och fick samma känsla i två dagar. Den här gången har abstinensen hållit i exakt 10 dagar.
Idag 12 dagar senare mår jag alldeles fantastiskt bra och vill inte gå och lägga mej klockan 21 som förut
Jag blev ubertrött första dagarna, och hade huvudvärk, var törstig, ilsken etc. Tog en vecka innnan det vände och ytterligare 1-2 veckor innan tröttheten försvann.
Odag är jag pigg som en mört men håller på att bli förkyld :P typiskt haha!
Känns kul ändå att kroppen reagerar så man vet att något händer. Och så har man ju alla bra saker att se fram emot som alla talar om :)