Olästa meddelanden?
Det står att jag har ett oläst meddelande men jag kan inte öppna det. Tyckte jag läste om någon annan som hade det problemet för några dagar sedan och jag har precis samma problem!

Kanske ett spam mail som blockats….(eller en väldigt blyg flirt)
Prova support.ifokus.se 
jag har haft det sedan jag blev medlem i oktober 2010. Har försökt att ta bort det. Jag hittar endast ett välkommenbrev från Margareta.
kollar ni på rätt ställe? I raden till vänster?
Jag får upp det välkomstmailet från Margareta men det blinkar alltid som oläst..
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
men det från Margareta syns hos mig i mitten liksom, (som trådarna man öppnar här inne) det står kontakter där, i början trodde jag att de meddelanden som visades i högermarginalen skulle finnas där så jag läste Margaretas välkomstmeddelanden en hel massa gånger, men sen kom jag på att meddelandena står till vänster, det kan inte vara så för er med då?
Ja precis. Jag har läst det mailet många gånger men uppe till höger bredvid en animerad ikon står det fortsättningsvis att jag har "1 oläst meddelanden". Lyckas inte lista ut hur man får det ändrat eftersom det inte räcker med att öppna mailet ifråga.
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Precis så är det för mig också! Jag undrar hur det blir om någon verkligen skriver ett mail till mig? Jag är så pass ny här att det ännu inte skett.

Precis som pennylane skriver, tryckt på meddelande knappen på högra sidan, då kommer det upp ett meddelande mitt på sidan. Strunta i detta! Kolla till vänster i stället.

Hur "aktiverar" man sig? Jag har skrivit en lång presentation och fyllt i uppgifter om ålder mm
jag har ingenmeddelande sida på vänster sida….
inte? Står inte välkommen till iFokus och Margaretas välkomstmeddelande där precis som här i forumet?
Nej!
Gå in på Meddelanden via länk uppe till höger under din inloggning.
På vänster sida finns menyer för meddelanden, där man kan klicka på "Inkorg", "Olästa meddelanden" eller "Skickat". Under varje undermeny kan det finnas 0, 1 eller flera meddelanden. Olästa står med fetstil.
Om du ännu inte klickat på något meddelande, syns dina Kontakter i mittenspalten. Där hamnar sajtvärden Margareta som default, samt att du kan ha lagt till egna kontakter. Du kan se när de senast varit inloggade osv. Det är alltså egentligen inget meddelande i sig.
**Surface of Velvet
**Core of Steel