Märkligt Youtube "klipp".
Fick detta youtube klipp via mail med denna text bifogad:
"Efter jag har fått garantier av trovärdiga vänner i USA om äktheten av följande klipp så vidarbefodrar jag det till er som på bloggar och annat diskuterar vacciner och deras risker. Klippet innehåller ett verkligt erkännande av Maurice Hilleman, speciellt när det gäller hur det gick till när man testade ut poliovaccinet - men också hur man funderar och handlar in de inre kretsarna. Precis som jämförelsen i Wikileaks läckor hur diplomater pratar med varandra contra språket de använder utåt. Videoklippet bortcensurerades när en dokumentärfilm gjordes - Det var uppenbarligen för klargörande. Vem är Maurice Hillmann: Centralfigur i virusforskning, knuten till Merck, det företag som propagerade för att på sent 40-tal börja med biovapenforskning och också det företag som tillverkade experiment Hepatit-B vaccinet. För mer info se Wikipedia".
Vad anser ni som har förmågan att analysera innehållet?

Putt!
Är detta sant är det en helsikes skandal.
Otroligt rå, utspekulerad story i vinstsyfte redan då, jag som helt naivt trodde att den sortens business var något ganska nytt i tiden.
Om det är sant.
Konstig "dokumentär" som inte filmar den dom intervjuar…
Det luktar lite konspirationsfilm för mig… På you tube finns många till synes mycket välgjorda sådana om allehanda händelser. OM det är sant så tycker jag att nån tidning/tv-kanal borde ha luskat fram detta och slagit på stora trumman. Det skulle ju sälja lösnummer! Men men, man kan förstås aldrig vara säker.

… hmmm … Var ar Assange nar han behovs? :0)
Var Hillman benefactor or psychopath?
Nagra rader fran Wikipedia:
"At the time of his death on April 11, 2005, at the age of 85, Hilleman was Adjunct Professor of Pediatrics at the School of Medicine, University of Pennsylvania, in Philadelphia."
"On October 15, 2008, Merck named its Durham, North Carolina vaccine manufacturing facility in memory of Hilleman."
Min dotter Thomasine och hennes man Michael arbetar pa reklambyraer (tva olika). Michael ar music editor for annonser, vilket betyder att han har kunskap om dubbning/editing av ljud och film, och hans svar var: Isn't the Internet WONDERFUL :0).
Allvarligt talat … hela varldens medical corpse ar en conspiracy?
Tycker mig hora tin foil prassel …