Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 3235 ggr
Asast
0

LCHF Nolaskogs - ska du också dit?

Jag har lämnat en intresseanmälan för att åka till Nolaskogs i april vid påsk. Tror att det kommer att ge mig mycket inspiration och tips. Och inte minst pepping för att orka kämpa vidare. Enda orosmomentet är att det verkar vara få anmälda till den kursen jag vill gå. Men jag hoppas det kommer till fler anmälningar. Man får ju halva priset i mars och april så det är ju väl värt pengarna Glad

LCHF Nolaskogs

Är det någon fler som ska till Nolaskogs i år?

Asast
0

Fick precis nu mail från Lena på Nolakogs. Hon har bokat in mig på kursen. Känns som högsta vinsten Glad Hoppas, hoppas, hoppas fler anmäler sig så min kurs blir av. Finns ju helgkurser att gå, men jag vill helst gå en veckokurs och jag är ledig precis den veckan. Och det är "nära" för mig. "Bara" 30 mil vilket är promenadavstånd för en norrlänning.

Kanske ska förtydliga mig och säga att alla kurser i april inte är halva priset. Min t ex är inte det. Men det finns fortfarande platser kvar på de rabatterade kurserna.

AnnikaDahlqvist
0

En kurs på LCHF Nolaskogs är perfekt som present till sina föräldrar som inte riktigt förstår hur LCHF ska gå till.

Margareta
0

Annika - det var en klok idé. Mina lever inte men jag har ju släkten kvar i regionen - skall absolut tipsa de som finns kvar i den generationen!

Numer pensionär i Nynäshamn

Maria444
0

Hade varit jättekul att lära sig mera om lchf men tyvärr alldeles för långt bort för mig som bor i östergötland.

/Lena