dryck till frukost!
Hej alla lchf friends!
jag har nu kört i morgon en vecka o lchf o jag måste säga att jag är förvånad över resultatet redan!
Jag har lixom tappat min "gravid"mage…dvs jag ser inte magen sticka ut framför mina bröst! :)
Min fråga är…jag har till frulle alltid druckit juice, o på senare år, granatäppeljuice eller tranbärsjuice. Men VAD kan jag rdricka nu? Jag kör med tomatjuice för jag har aldrig kunnat dricka the eller kaffe till frukost o vatten blir…inte så gott.
Förslag tages tacksamt emot! :)

Vatten? Smaksatt med citron eller gurka kanske. Jag vet att det känns lite "fattigt" till en början, men man vänjer sig.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Man behöver inte dricka något alls. Ja eller i ärlighetsnamn inte ens äta frukost.
Värt att tänka på i sammanhanget är att det finns matsmältningsmässiga fördelar att aldrig dricka under måltid utan bara mellan målen.
Annars kan du dricka precis samma som till vilken annan måltid som helst, precis som du kan äta samma mat som till de andra måltiderna. Frukosten har ingen särställning.
Själv drack jag länge just vatten till frukost för jag tålde inget annat på morgonen pga min svåra IBS (långt innan jag började med lchf). Nuförtiden äter jag oftast inte frukost alls, gör jag det dricker jag antingen vatten eller te som jag nu faktiskt tål ibland. Är magen lite grinig så dricker jag Rooibos istället för att inte få irriterande koffein.