1 vecka senare
Hej & god morgon!
Igår va den första "mätdagen" efter att ha gått på Atkins 1 vecka, mår absolut toppen bra. Har börjat vakna tidigt på mornarna (av mig själv) innan klockan ringer & känner mig helt utsövd. Det var många år sen jag gjorde det kan jag säga.
Jag har varit stenhår på dieten, men absolut utan svårigheter. Har inget sug alls efter varesig sötsaker eller bröd….*tummen upp*
Nåväl….resultatet efter en vecka är iaf för mig helt galet kul. Jag har minskat 3 cm runt höften, 2,5 cm runt magen, 2 cm runt låren & 0,5 cm runt överarmarna…..har ingen aning om vad det gjort på vikten eftersom jag inte väger mig…
Önskar alla en kanondag 
/Jenny
Grattis till det fina resultatet.
Jättekul!
Numer pensionär i Nynäshamn
Grattiskramar!
Grattis! Va roligt att läsa :) Hoppas det går lika bra för mig om en vecka.
Härligt att läsa!

Grattis!! Vad fint att du använt måttbandet förrän du började! Måttbandet säger mer än vågen!
Måttband är det bästa…. och kläder som ramlar av utan att man öppnar dem…
Numer pensionär i Nynäshamn

Hur äter du när du säger att du går efter Atkins? Nyfiken!!

Roligt att du sover bättre och vaknar pigg.
det samma har jag upplevt, jag har aldrig sovit så bra som jag gör nu, förut så ringde klockan många ggr. på morgonen nu ringer den en gång och jag hoppar upp pigg som bara den.
Härligt, både med alla hälsovinster och även med måtten. Grattis!
Verkligen rivstart. Lycka till i fortsättningen.

Tack alla snälla……känns skön med suport från er nu när gubben inte är hemma & kan vara min hejarklack 
Kramar till alla
#8 Atkins 2 veckors program, Atkins som dessvärre blivit helt nerskriven idag, är aningen mer kontrollerad än vad andra liknande program vad jag upplevt det. Inget sötningsmedel, inget koffein, ingen frukt osv. Håller mig helt enkelt ifrån alla dessa…ett tips är att köpa Atkins New Diet Revolution…väldigt bra läsning.;)