Kattungarna
Nu tänker jag vara väldigt Off Topic.
Våra kattungar är redan 6 veckor och virvlar runt i hela huset.
Jag har ingen lust alls att sitta här, jag tror jag tar VAK ett tag från livet och bara vårdar kattungar… de är dösöta.
För er som tycker om kattungar kan ni se/läsa mer om dem på
Numer pensionär i Nynäshamn
Åååhhhhhhhhh!!
Såå söta! Den vänstra kan få flytta hem till mig! 
Den vänstra är Doris och hon är redan bokad. 
Det gick superfort.

Vilka sötnosar Du har Margareta! Hoppas de alla får jättebra hem!
Min lilla chihuahuablandis väntar smått om två veckor… ser verkligen fram emot att få träffa de små liven!
Kram till alla!
Förstår att hon blev bokad så snabbt - så söta som de är!

Gud såna underbara varelser. Önskar att min man inte var så rädd om sina möbler. Jag vill jättegärna köpa en katt. Jag har haft hundar i hela mitt liv, men just nu har jag bara en liten degus i en bur.
Jättesöta!!! Jag förstår att du hellre leker med dem….
Åh så söta…! Vill ha, vill ha, vill ha…!
Vilka sötnosar!!! Lycka till med dem 

Vilken underbar kattsida. Kattungar är det allra ljuvligaste.
Jag har en inte-renrasig norsk skogkatt, alltså den ena katten liknar en norsk skogkatt, den andra liknar inte! Ursprunget helt okänt, de är två pojkar från samma kull, hittekatter. Hade ingen aning om att ena pojken skulle bli en sån lurvig sak! Brorsan är släthårig, svart. En granne skötte om dem från 6 veckors ålder för mamman hade försvunnit. Hon matade med pipett i början, senare nappflaska. Så tog jag hand om dem då de var tie veckor. Nu är de redan 1½ år och alldeles ljuvliga katter!
Jag har foton av dem i mitt fotoalbum!
Så söta.De är ju söta som små men egentligen kanske fina när de växt. Är också kattägare, har två perserkatter som är 13 år och en halvperser som är son till den ena persern. De är helt juvliga på "sitt sätt". Det verkar var en hel del katt och hund människor här på forumet eller?
ireke: har du gått in på http://perser.ifokus.se
Tack Margareta Visste inte att även en sida om perser fanns. men detta är ju inte bra
. Sitter redan för mycket vid datorn.
ireke: Klicka på "Fler sajter"
åå vilka ljuvliga.. *vill ha*
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade