Sukrin i Umeå
Nu kan man köpa Sukrin på ICA supermarket Mariehem för samma pris som på nätet fast utan avgifter!
- och om man är så lagd (som jag är ibland) så finns low carb brödet på ICA Kvantum (den där ICA som ligger på vägen ut mot Umedalen/Vännäs)
Tjing!
o nu kan man köpa sukrin på MM I SKENE 79 kr påsen!!!!!
toppen tycker jag…

Tack så mycket för tipset! :)

Vet nån vars man kan köpa cocosa i Umeå?
Troooor att jag sett det på Ica Maxi,men kan ha blandat ihop det. På en liten hylla där Renee Voltaire-grejer står (vid kryddor och buljonger ungefär). Eller så var det kanske det märkets kokosolja *minns inte* Hutlöst dyrt var det iaf :(
Har du kollat hälsokostaffärerna?
På frågan om var man köper Cocosa i Umeå.Jag köpte min Cocosa i Life-butiken mitt emot Konsum city( i MVG).

Tack för tipset. Ska kolla där när jag ska på stan i morgon. Visste inte att de sålde livsmedel där.
Umeå vilken LCHF stad :D

:D
Skulle gärna vilja veta lite mer exakt VAR i butiken (ICA Supermarket Mariehem) som man hittar Sukrin! Bor själv i Luleå men maken åker ofta till Umeå i tjänsten så jag tänkte be honom köpa med sig. Men då vore det ju bra om jag kunde säga VAR i butiken han ska leta!
förmodligen bredvid socker, där står det åtminstone i butiken jag handlar det i.
#10 Det står på samma hylla som andra sötningsmedel och det är väl utmärkt med en skylt.De har både det vanliga Sukrinet och det som är som florsocker.
#1 Tack för tipset om low carb brödet.Jag har varit på jakt efter det ett bra tag.