Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 6264 ggr
Melindrea
0

Den förlorade dottern återvänder...

Det är nog nästan ett år sedan jag aktivt höll på med LCHF. Jag har av olika anledningar inte mått bra, och då är det (för mig) så otroligt mycket svårare att hålla på med LCHF. Det "känns" krångligare, även om det egentligen inte är det. Det är en vanesak, som allting.

Jag har :inte: gett något nyårslöfte att "banta" eller liknande fånigheter, men nu är det dags för mig att börja tänka på att må bättre. Jag måste äta, och äta ordentligt, men det är så lätt att slarva, och problemet är att när jag slarvar blir det inte bara "jag äter massa kolhydrater" utan den som jag tror är värre: Jag äter inte alls.

I går åt jag en portion kalops och flera skivor ost. Dagen innan åt jag kebabsallad. Men det är billigt med köttfärs i veckan, så jag ska nog hitta bra recept till lunchlåda och frysa in, så att det bara är att värma upp när jag är hungrig. Hmm. Jag har köttfärssås i frysen, när jag tänker efter. Den blir det nog att hämta upp och låta tina till lunch!

nobban7
0

Välkommen tillbaka! Och lycka till i fortsättningen.

maxiq
0

Ja välkommen tillbaka! Är du kvar i Sundsvall? Vi sitter fortfarande och väntar på att du ska dyka upp på grillningen på Norra.

Flört

Melindrea
0

Jodå, fortfarande kvar i Nacksta också! …Jag har visst minne av att jag någon gång lovade en inflyttningsfest <.<

nobban7
0

Det måste betyda att det blir grillning i år också Skrattande