Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 757 ggr
ninara
0

26/3 God morgon

Vilken vacker dag!

Dimmorna har lättat o solen smälter bort frosten från inatt, krokusarna sträcker sig mot ljuset. Har varit o lämnat sonen som ska på klassresa till Falun en vecka, han går på Kunskapsskolan o varje termin åker de till kunskapsgården för att ha slöjd, hemkunskap, bild mm. Hoppas det blir en härlig vecka - meterologerna lovar i alla fall vårväder!

Har ätit en rejäl frukost bestående av fläskkottlett, kantarellsås o ngra få rostade rotsaker, ifrån middagen igår. Lär stå mej halva dan på det skulle jag tro :)

Ha en underbar dag allihop!

Margareta
0

God morgon!

Solen lyser här också, men det har varit rejält kallt i natt.

(Jag pillade in ett datum i rubriken, eftersom vi har massor av godmorgontrådar sen innan)

Numer pensionär i Nynäshamn

holygittan
0

God morgon!

Hos mig skiner solen oxåGlad Jag är hemma, ledig från jobbet för att åka med en av döttrarna till sjukhuset på öron-näsa-hals.

Så ringer min chef upp vid 8 och undrar var jag är? Hrm jag ska ju vara ledig i dag , bla bla, sjukhuset bla bla…

men du har inte pratat med MIG eller fyllt i nån ansökan..

Vad dum jag kände mig dåGeneradJag hade kollat med mina kollegor och en funktionsansvarig men det där med papper hade jag helt glömt av. Får man skylla på att man har varit sjukskriven+föräldraledig i 1½ år innan och har glömt av det där "runtomkring"?

jaja, solen skiner iaf och jag njuter av en kopp kaffe och rostbiff+keso…Flört

Mervi
0

Godmorgon från solig Skåne, helt underbart……

Barbamamman
0

God morgon från ett soligt Västerås

Haakan
0

God morgon från ett soligt Halland, fast här skiner sol ju nästan jämt ;)

DaMum
0

God morgon från ett soligt Alby!

Dottern hemma från skolan idag, så mina planer får ändras lite. Men vi ska absolut ut och njuta av solen en stund strax.

Kram till er alla!

Sara40
0

Jag får passa på att önska god morgon i solskenet jag också! Det är inte riktigt morgon längre men dock förmiddag dryga timmen till.

Sitter här och jobbar och tittar ut på det underbara vädret, men jag skall gå en långpromenad i solen på lunchen och tar då med mig en termos med thé, fetaost och oliver Glad.

Halland… sol för jämnan, stämmer det? Där kanske man skulle bo i så fall… Förresten har ni inte ganska blåsigt? Jag trodde annars att Gotland var solsäkrast i Sverige. Någon som vet?

Ha en trevlig dag Kyss

dcos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag (snart middag).

Detta är vad jag ser ovanför dataskärmen nu på förmiddagen Glad

KatarinaK
0

För 5 år sedan var det påskafton och jag var hemma och hade värkar och stod och tittade ut genom fönstret. Utanför gick en mamma med en precis nyfödd bebis som också hette Ebba som senare blev kompis med min Ebba. Vi åkte in till Södertälje vid halv 2 och hon föddes halv 5. "Snyft".

anitaj
0

God förmiddag

Här i Hudiksvall skiner solen också . Men jag har suttitvid datorn och försökt skriva en fråga men får det inte att fungera .

Jag är nybörjare både på maten och datorn

Kan jag gå in och läsa om det någon stan

kram på er alla    Anitaj