Ny LCHF-bloggare?
Hej,
jag har precis börjat med mitt LCHF och söker lite inspiration för att hålla motivationen uppe.
Så jag undrar om det är någon som också precis har börjat med LCHF och har någon blogg som jag kan följa. Det vore kul att följa någon som precis som jag har hållt på cirka en vecka. De bloggar jag har hittat verkar ju ha hållit på minst ett år.
Jag tror man delar mer liknande tankar med en som precis har börjat än rutinerade LCHF-are :)
Kom gärna med tips! :)

Leta i tradarna tills du hittar sgnaturen FatBoySlim … han borjade LCHF for nagon vecka se'n och bloggar ocksa.
Jag har nyss börjat och startat en blogg . Jag har hållt på 2 veckor. Kolla gärna om det är något för dig!
minlchf.wordpress.com
MVH Anna

Jag började med LCHF vid årsskiftet.
Bloggar på http://vikten.salkert.se
Milleniuma: Jag bloggar på http://sverigesfetaste.wordpress.com/ - har hållt på i 8 dagar
#1 Tack Gun för att du sprider ordet - värmer i hjärtat :)
#5 Jo jag läser redan din blogg FatBoySlim!
Jag gillar den måste jag säga. Och när du skrev om att du skulle spela in en videohälsning till dig själv så tänkte jag direkt att "det måste jag med göra".
Perfekt att kolla på när motivationen tryter! Så att mitt "smartare jag" kan tala om vad som är rätt och fel haha!

Nu har jag bokmärkt alla era bloggar!!
Ska bli riktigt kul att följa er dag för dag!!
Tack för att ni delar med er och inspererar oss andra!!
Hur får jag min bloggadress som länk i meddelandet? Ser ju mycket bättre ut!
#9 Jag klistrar bara in den vid varje inlägg :) Finns säkerligen någon mycket smartare lösning…. Vänta så ska du få se att någon skriver hur :)
#9 Du använder Hyperlänk-funktionen - ser ut som en liten kedja precis till höger om punktlistorna ovanför rutan där du skriver meddelandet.
Om du vill ha länken med automatiskt varje gång du skriver ett inlägg måste du ha en signatur, och då behöver du betala för iFokus Plus.
**Surface of Velvet
**Core of Steel

En till viktblogg
Sådärja!
Jag är inne på dag 20 nu.. men jag bloggar inte. däremot är jag här inne och kollar varje dag!
lchfbloggen.se är ännu en blogg, bra enkla recept som passar både nybörjare och rutinerade.
Kolla gärna in min blogg. Inte bara LCHF, men ändå :)
mariafinnved.wordpress.com