Ingen PMS och inga "zombiepiller"
Hej!
Kort om mig: Ung tjej med 10-12 kg+ som äter LCHF för att jag vill må bra, har även en sambo som äter som jag ;)
Är ganska ny här på forumet, har dock ätit LCHF till och från i ca två år. Nu kör jag en helomstart från och med i måndags.
Har ätit antidepressiva tabletter som jag varit beroende av i ca ett år för att kunna sova, dessa har jag trappat ner i ungefär en månad och har nu vaknat efter min första BRA natt på länge utan att vakna! OCH UTAN "zombiepiller" som jag kallar dem. De har fått mig att somna men jag blir såå seg resten av dagen och är ganska säker på att dessa piller som innehåller remeron ökar aptitien kolossalt hos den som äter dem (har googlat en del). Säger väl ganska mkt att jag gått upp 12 kg sedan jag började med dem 
Till mina hälsovinster på bara fem dagar!
1. Jag har slutat med min eländiga "medicin"
2. Jag har fått mens idag men hade ingen PMS what so ever.. brukar bli som ett gråtande knytt som bara tror att ingen tycker om mig! Men jag var glad igår och även nu :)
3. Känner mig redan lättare och piggare framförallt
4. INGA övergångsbesvär :) kan bero på att jag ätit kosten tidigare.
JAG MÅR SÅ BRA :)
Välkommen och Grattis till att du mår så bra nu.
Tack!
Skulle vara intressant att höra om fler har kunnat sluta med olika mediciner och liknande! Kan tillägga att det jag åt förut var Mirtazapin.