Äggmjölk...hur mycket får man dricka?
Finns säkert en massa trådar om äggmjölken…
Men jag undrar hur mycket äggmjölk man kan hälla ia sig under en dag? För idag lyckades jag verkligen att få den supergod. Mmmmm. 3dl vatten, 25 g smör, 2 äggulor lite sötningsmedel(hade nog gått bra utan) och kanel. Funderade på om man kanske kunde bland med lite keso, då skulle det kännas som tomtegröt. För det har jag saknat under julen.
Sen läste jag igår om hur mycket fett man ska få sig och jag tror jag har fått i mig för lite… så med äggmjölken känns det lättare tror jag.
Kan man dricka tre satser äggmjölk per dag utan problem? ska även köpa det där fantastiska cocosfettet också. Frågar er här för ni är så duktiga på beräkningar osv.
Behöver komma iordning igen efter lite fusk… 2kg plus nu för det…. ajaj.
Jag testade fakir förra året men jag pallade bara 2 dagar för jag tror jag måste gjort något fel. Så fakir vågar jag mig inte på.
Du kan enkelt räkna på det med hjälp av minmat.net, t.ex.
Skulle dock inte dricka så mycket flytande mat när det leder till att man inte äter mat som man tuggar på.
Du får prova dig fram. Risken finns dock att du dricker lite för fort och kommer bli illamående eftersom mättnadskänslan inte hinner med. Men då vet du ju å andra sidan lite mer var din gräns går…
det finns sådana som har testat att enbart dricka äggmjölk, men det är väl bäst att köra en sån kur en begränsad tid. Liksom när man fastar. Då dricker man ju också bara och det brukar ju inte vara några problem att börja äta igen sen.