Heeelt fantastiskt!!
Ja, lchf är och förblir det absolut bästa jag gjort i mitt liv och för mej själv hittills! Jag tänkte länge länge och visste att jag behövde ändra mina kostvanor (åt mkt kolisar förr!) men det var så svårt, tills jag av en slump hittade ett recept som "råkade" vara lchf och sen tänkte jag testa för skojs skull och herregud vad glad jag är för det!
Jag har sen jag började med lchf (ngn gång slutet på september/början på oktober) rasat minst 10 kg och trillar ner minst 0.5 kg/vecka och alla byxor (även många andra kläder) jag äger är på tok för stora! (mina centimetrar är jag dålig på att mäta…måste skärpa mej där)
Nu har jag blivit en så stor inspirationskälla att 2 av mina systrar, min mamma, 2 arbetskamrater och 2 väldigt nära vänner vill börja med lchf! Och det bästa är att jag gör/gjorde inget mer än ändrade min kost!
Att jag "påverkat" så många i min omgivning gör mej så otroligt taggad och lycklig och jag älskar min kropp nu! Och ännu mer älskad kommer den bli! Jag ska vara läckrast på stranden 2011, det kan ni skriva upp! 
TACK för att lchf finns! Äntligen kan jag vara som jag ska/ vill vara!

Känner igen den där känslan!
Båda mina systrar har börjat med LCHF efter att vi sågs i jul. :) Den ena har hållit på med det innan, den andra har varit ganska mycket emot det men vill nu prova själv för att kunna ha åsikter om det.
Två styrketränande vänner skall deffa med LCHF. Kul!
Grattis! =)