GOTT NYTT ÅR !
Nu har jag varit ute och smällt av en raket, den första - och tror jag enda, i mitt liv. MEN DET VAR JU EN REDIG SMÄLL!
Nu sippar jag dessutom på äkta champagne, visserligen bara en ½ flaska, men ändå- Skål, tammefan…………..
Jag har aldrig smällt av någon raket i mitt liv; det räcker så bra med vad alla andra gör.. Fast någon gång ska väl vara den första…kanske.
Gott Nytt År, och skål! Jag har inte druckit någon champagne, bara lite vitt vin, men det duger bra för mig. Hoppas 2011 blir ett riktigt bra år.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet
GOTT NYTT ÅR!!
Själv har jag druckit cider, vi har skjutit upp lite raketer och tittat på raketer som andra skjutit upp. En trevlig nyårsafton!
Gott Nytt År! Det var raketer i luften här med.
**?????????????
**
? Gott Nytt År ?
**?????????????
**
Snö & blåst
Märkte inte av ngr fyrverkerier alls vid midnatt
/L

Gott nytt år!
Själv stod jag på Katarinavägen i snöyran och såg stora fina fyrverkerier skymta i dimman, skålade och gav bort det sista av champagnen (riktig) till några slumpvisa främlingar som såg ut att behöva den. Själv var jag redan alldeles för berusad, vilket förmodligen var tur med tanke på snön.

Inte mycket fyrverkeri har iar … kan det vara for att det stortregnade i Ada, MI ? :0(
All snon ar borta och vi var lovade naturens eget fyrverkeri, aska och blixt. Men, det gick oss forbi och vi har koldgrader igen och snon kommer tillbaka.
Tornadovarningar spokade i manga andra stater. Arkansas hade flera tornadoes och 3 personer dog … och jag tror samma hande i St Louistrakten i Missouri. Dar kunde de atminstone folja varningarna pa dagen … i Arkansas kom tornadoes tidig morgon, omkring 2-tiden :0( Dessa manniskor kan verkligen se framemot ett gott nytt ar for det kan knappast bli samre an hur det gamla slutade for dem.